Hei asiakastuen ammattilainen! 

Kuuluuko supervoimiisi kyky ratkaista teknisiä ongelmia? Ja etsit tehtävää, jossa tätä hyödyntäen pääset pelastamaan järjestelmiemme käyttäjien päiviä ja tarjoamaan ensiluokkaista asiakaspalvelua?

Hyvä! Olet siinä tapauksessa aloittanut juuri lukemaan oikeaa tekstiä:

Arter Oy on kasvava ohjelmisto-, palvelu- ja koulutusorganisaatio.  Intohimomme on auttaa yrityksiä ja organisaatioita kohti parempaa laatua, tehokkuutta ja kannattavuutta.

Haemme nyt palveluhenkistä ja Web-maailmasta kiinnostunutta IT Support Specialistia osaksi huippua teknisen tuen tiimiämme.

Mistä tulevat työpäiväsi rakentuvat?

Erinäiset tekniset ongelmat ja niihin ratkaisujen löytäminen asiakkaillemme ovat työpäiviesi tärkeimmät ainesosat. Tulet kommunikoimaan asiakkaidemme kanssa niin puhelimitse, sähköpostitse kuin Skypen tai Microsoft Teamsin välityksellä. Toisinaan löydät itsesi myös asiakkaan luota esimerkiksi suorittamassa erinäisiä haastavampia asennuksia.

Teknisen tuen tiimin lisäksi teet läheisesti työtä mainion tuotekehityksemme ja infratiimin kanssa esim. vikojen selvitysten tai palvelimien hallinnoinnin parissa.

Mitä odotamme Sinulta?

Tehtävä on ennen kaikkea asiakaspalvelutyötä, jossa toisinaan saattaa olla useampi rauta tulessa ja näin ollen palveluhenkinen ote töiden tekemiseen, kyky priorisoida ja sietää painetta ovat IT Support Specialistin tärkeitä luonteenpiirteitä. Yhteistyö eri tahojen kanssa Arterin sisällä vie myös osan työaikaasi. Näin ollen yhteistyötaidot sekä yleisesti positiivinen ote työn tekemiseen ovat piirteitä, joilla toivomme että voisit kuvailla itseäsi.

Asiakkaidemme haasteet keskittyvät järjestelmiemme teknisten pulmien ratkomiseen, joten perustason hallinta ja ymmärrys seuraavista on tehtävässä hyvin suoriutumisen kannalta olennaista:

  • Web-teknologiat (Tomcat, NGINX, API, XML, JSON, TLS)
  • SaaS-palveluperiaatteet
  • Palvelimet (Linux ja Windows)
  • Käyttäjähallinta (SSO, SAML)
  • Kokemus minkä tahansa tiketöintijärjestelmän käytöstä

Tehtävä ei edellytä pitkää kokemusta alalta ja voisi sopia mainiosti esimerkiksi IT-alan korkeakouluopintoja viimeistelevälle talentille!

Hyvää (ainakin omasta mielestä) huumorintajua ja yleisesti positiivista elämänasennetta emme pistä myöskään pahaksemme.

IT Support Specialistimme käsittelevät merkittävissä määrin asiakkaidemme kriittisiä ja salassa pidettäviä tietoja ja näin ollen tehtävään valitulle henkilölle tehdään turvallisuusselvitys.

Mitä me täällä Arterilla tarjoamme sinulle?

Tarjoamme sinulle vertaansa vailla olevan tiimin rinnallesi, kattavan perehdytyksen tehtävään sekä vapautta tehdä töitä parhaaksi katsomallasi tavalla.

 

Pidämme tärkeänä työn- ja vapaa-ajan tasapainoa. Tämän takia työaika on säännöllistä ja joustavaa, ja töitä on mahdollista tehdä myös etänä.

Ennen kaikkea Arterilta löydät viihtyisän ja rennon työyhteisön, jossa työkavereita autetaan ja hyvää työsuoritusta arvostetaan. Olemme myös ylpeitä matalasta hierarkiastamme.

Kirsikkana kakun päällä meiltä löytyy iso hengailutila, jossa voi ottaa mittaa duunikavereista urheilulajien, lautapelien tai pelikonsoleiden merkeissä, tai napata juotavaa limsakaapista.

Emme malta odottaa, että pääsemme kuulemaan juuri Sinusta lisää, joten hae jo tänään!

Mikäli tunnistit itsesi tästä ilmoituksesta, lähetä meille hakemuksesi ja ansioluettelosi tai LinkedIn-profiilisi mahdollisimman pian, viimeistään 17.11.2019

Aloitamme haastattelut mahdollisesti jo ennen hakuajan umpeutumista.

Lisätietoja meistä ja tulevaisuuden tehtävistäsi saat osoitteessa www.arter.fi, sekä ottamalla yhteyttä Laura Huusariin, Head of HR p. 050 516 0156 / laura.huusari@arter.fi

Arter

Arter Oy on kasvava ohjelmisto-, palvelu- ja koulutusorganisaatio, jolla on katse tiiviisti tulevaisuudessa. Me autamme yrityksiä keskittymään ydinosaamiseensa ja visiomme on tarjota paras asiakaskokemus laadunhallinnan ja liiketoiminnan edistäjänä. Tarjoamme asiakkaillemme monipuolisia asiantuntijapalveluita liittyen laadunhallintaan, tiedonhallintaan ja muutoksenhallintaan. Tuotemerkkimme ovat IMS, ARC ja QF-koulutus. Työyhteisössämme panostetaan osaamisen jatkuvaan kehittämiseen ja kannustetaan kasvamaan omassa työtehtävässään. Toukokuun alusta alkaen olemme olleet osa Hollantilaista Total Specific Solutionsia, johon kuuluu lähes 70 itsenäisesti johdettua ohjelmistoalan liiketoimintayksikköä Euroopassa. TSS:n pääkonttori sijaitsee Alankomaissa, ja yrityksellä on Euroopassa yli 2300 työntekijää. TSS on osa Constellation Software Inc. konsernia, joka on yksi Pohjois-Amerikan suurimmista ja arvostetuimmista ohjelmistoyrityksistä.