QF-koulutukset
Palvelumuotoilu tutuksi
Jos et vielä ole tutustunut palvelumuotoiluun, niin nyt viimeistään kannattaa tehdä se! Palvelumuotoilu on hyvin käytännönläheistä kehittämistä, joka edesauttaa kehitysprojektien onnistumisessa ja ottaa huomioon olennaisimmat asiat kannattavan lopputuloksen saavuttamiseksi. Palvelumuotoilussa tekemisen fokus kääntyy organisaatiosta ihmiseen, muutoksen tarpeisiin sekä järkevään tekemiseen.
Opi ymmärtämään ja soveltamaan palvelumuotoilua
Puolen päivän tehopaketin aikana tutustut palvelumuotoiluun, opit teorian ja käytännön esimerkkien avulla ymmärtämään muotoiluajattelun perusteet sekä ymmärrät palvelumuotoilun prosessin. Lopulta kaikki opittu kiteytyy siihen, kuinka palvelumuotoilua voi lähteä hyödyntämään omassa organisaatiossa.
Tästä koulutuksesta on riisuttu pois kaikki turha, mikä mahdollistaa tehokkaan pureutumisen suoraan palvelumuotoilun ytimeen. Koulutuksen aikana opit hyödylliset perusasiat, joiden pohjalta ymmärrät palvelumuotoilun mahdollisuudet ja osaat soveltaa periaatteita oman organisaation kehittämisessä.
Oppimismenetelmät
Koulutus on aamupäivän (9-12) mittainen etäkoulutus ja koostuu alustavista luennoista, käytännön esimerkeistä ja organisaatiokohtaisista syventävistä pohdinnoista.
Miksi osallistua?
- Ymmärrät muotoiluajattelun perusteet
- Opit soveltamaan palvelumuotoilun prosessia
- Saat vinkkejä palvelumuotoilun aloittamiseksi
Aikataulu
- Esittäytyminen
- Ohjelma ja tavoitteet
- Mitä on palvelumuotoilu?
- Miksi nyt muotoillaan?
-
Ihmislähtöisyys
- Asiakaskokemus
- Tuplatimantti
- Kehittämisen kolme tasoa
- Muotoilun kohteita
- Vinkkejä aloittamiseen
Opettajat
Kysy tarjous
Tarjoamme koulutusta mielellämme omana toteutuksena teidän organisaatiollenne. Ota yhteyttä qf@arter.fi ja pyydä tarjous.
Ilmoittaudu
LA 10.06.2023 09:19 - 09:19 Online
MA 25.10.2021 09:00 - 12:00 Online