Onko teillä tarvetta kerätä palautetta asiakkailta ja sidosryhmiltä? IMS-ohjelmiston avulla ulkoisen palautteen raportointi voidaan tehdä esimerkiksi seuraavasti:
1. Raporttipohja on valmis
Tehdään ainakin kaksi vaihetta sisältävä raporttipohja.
2. Raportin ensimmäinen vaihe siirretään nettiin
Arterin tekninen tuki siirtää raportin ensimmäisen vaiheen nettiin. Tekninen tuki muokkaa myös nettilomakkeen ulkonäköä.
3. Nettilomakkeen testaus
Testataan nettilomaketta. Tehdään mahdollisesti vielä muutoksia raporttipohjaan.
4. Nettilomakkeen linkin jakaminen
Jaetaan nettilomakkeen osoitetta sidosryhmille vaikkapa sähköpostilla.
5. Ilmoitus sähköpostilla
Pääkäyttäjä saa sähköpostilla ilmoituksen, kun nettilomakkeen avulla on tehty raportti IMS-ohjelmistoon.
6. Raporteista kyselyitä ja edelleen mittareita
IMS-ohjelmiston tilastoinnin avulla tehdään kyselyitä raporttipohjaan ja ulkoisten lähteiden avulla edelleen mittareita.
7. Raportit hyväksytään
Täytetään seuraava vaihe, tehdään halutut toimenpiteet ja hyväksytään raportti.
Me Arterilla käytämme ulkoisen palautteen raportointia asiakaspalautteisiin, joista esimerkkilomake löytyy täältä. Kuuntele myös aiheen podcast, jossa käydään läpi esimerkinomaisesti Arterin koulutusten ulkoisen palautteen raportointi.