Podcast

Miten IMS-lisäpalvelu ulkoisen palautteen raportointi toimii?

Onko teillä tarvetta kerätä palautetta asiakkailta ja sidosryhmiltä? IMS-ohjelmiston avulla ulkoisen palautteen raportointi voidaan tehdä esimerkiksi seuraavasti:

1. Raporttipohja on valmis

Tehdään ainakin kaksi vaihetta sisältävä raporttipohja.

2. Raportin ensimmäinen vaihe siirretään nettiin

Arterin tekninen tuki siirtää raportin ensimmäisen vaiheen nettiin. Tekninen tuki muokkaa myös nettilomakkeen ulkonäköä.

3. Nettilomakkeen testaus

Testataan nettilomaketta. Tehdään mahdollisesti vielä muutoksia raporttipohjaan.

4. Nettilomakkeen linkin jakaminen

Jaetaan nettilomakkeen osoitetta sidosryhmille vaikkapa sähköpostilla.

5. Ilmoitus sähköpostilla

Pääkäyttäjä saa sähköpostilla ilmoituksen, kun nettilomakkeen avulla on tehty raportti IMS-ohjelmistoon.

6. Raporteista kyselyitä ja edelleen mittareita

IMS-ohjelmiston tilastoinnin avulla tehdään kyselyitä raporttipohjaan ja ulkoisten lähteiden avulla edelleen mittareita.

7. Raportit hyväksytään

Täytetään seuraava vaihe, tehdään halutut toimenpiteet ja hyväksytään raportti.

Me Arterilla käytämme ulkoisen palautteen raportointia asiakaspalautteisiin, joista esimerkkilomake löytyy täältä. Kuuntele myös aiheen podcast, jossa käydään läpi esimerkinomaisesti Arterin koulutusten ulkoisen palautteen raportointi.

Kiinnostaako sinua tai organisaatiotasi ulkoisen palautteen raportointi IMS-ohjelmiston avulla? Ota meihin yhteyttä osoitteeseen asiakaspalvelu@arter.fi ja kysy lisää!

Puhujat

Liisamari Seppälä toimii Arterilla asiakasvastaavana. Hänen tehtävänään on löytää tapoja, joilla voimme parhaiten tukea asiakkaitamme ARC- ja IMS-ohjelmistojen käytössä. Liisamari kontaktoi aktiivisesti ohjelmistojen käyttäjiä ja sopii kokonaisuuksien edistämisestä yhdessä Arterin asiantuntijoiden kanssa. Olethan yhteydessä Liisamariin, jos mikä tahansa asia mietityttää ohjelmistojen käytön suhteen – etsitään yhdessä ratkaisu.

Liittyvät materiaalit