Tavoitteena paras asiakaskokemus

Tavoitteena paras asiakaskokemus

Jaa myös muille

Asiakaskokemus on aina henkilön oma kokemus yrityksestä ja sen tuotteista tai palveluista. Se muodostuu kaikista tunteista, kohtaamisista ja mielikuvista, joita asiakkaalle on yrityksestä kertynyt ja asiakaskokemus ohjaa voimakkaasti myös ostokäyttäytymistä.

Arterin visiona on tarjota asiakkaille paras asiakaskokemus. Myös strategisena tavoitteenamme on pysyvät ja tyytyväiset asiakkaat ja siksi asiakaskokemus on meille ensiarvoisen erittäin tärkeä asia, johon panostamme koko ajan enemmän.

Näin me sen teemme 

Organisaatiossamme on neljän hengen asiakastiimi, jonka vastuulla on huolehtia olemassa olevista asiakkaista ja varmistaa heillle paras mahdollinen asiakaskokemus. Jokaisella asiakkaalla on oma asiakasvastaava, joka auttaa ohjelmiston käytössä, jalkauttamisessa, asiakassuhteisiin liittyvissä asioissa ja on aina tavoitettavissa kun asiakas häntä tarvitsee. Tämän lisäksi olemassa olevien asiakkaidemme tukena on neljän hengen teknisen tuen tiimi, joka ohjelmistojen mahdollisissa teknisissä haasteissa. Myös ohjelmistojemme kehitys tapahtuu asiakaslähtöisesti ja asiakkaiden antama palaute on keskiössä, kun uusia toiminnallisuuksia suunitellaan. Näin myös tuotekehityksemme tukee asiakkaitamme, joskin vähän pidemmällä aikavälillä

Arterilla on mietitty millaisia tunteita haluamme asiakkaissamme herättää ja kuinka näihin päästään. Yhtenä esimerkkinä on joulukorttitempaus, jossa kaikille asiakkaillemme lähetettiin itse suunnittelemamme joulukortti, jossa oli käsin kirjoitettuna jokaisen asiakasvastaavan nimi ja mukaan vielä suklaapatukka muistamisena. Tämä herätti asiakkaissamme paljon kiitosta ja jäi mieleen paremmin kuin yleinen digikortti. Olemme halunneet myös yllättää tiettyjä asiakkaita, joiden kanssa olemme tehneet tiiviimpää yhteistyötä esimerkiksi kukkalähetin tuomalla kimpulla ja kortilla.

Järjestämme kaksi kertaa vuodessa isot asiakaspäivät, kummankin ohjelmiston asiakkaille omansa. Näistä tilaisuuksista ei tunnelmaa puutu, kun kaikki on mietitty oven avaajasta kukka-asetelmiin ja valaistuksiin. Asiakkaamme pääsevät näissä päivissä oppimaan konsulteiltamme, kuuntelemaan kuinka muut hyödyntävät ohjelmistoa, verkostoitumaan sekä nauttimaan mukavasta päivästä. Tilaisuudet on asiakkaillemme veloituksettomia. Vuoden 2018 IMS-päivän tunnelmiin voit palata tästä ja ARC-päivän tunnelmiin tästä.

Näiden lisäksi tarjoamme Arter Akatemiaa, webinaareja, IMS-tietokirjaa, avoimia koulutuksia sekä nopeaa asiakaspalvelua ja chattia, jonne ei koskaan tarvitse jonottaa.

Asiakaslähtöinen kulttuuri avainasemassa

Jotta voidaan saavuttaa paras asiakaskokemus, on tärkeää, että koko organisaatiossa vallitsee asiakaslähtöinen kulttuuri. Jokaisen työntekijän pitää sitoutua tarjoamaan asiakkaille aina parasta mahdollista palvelua. Näin kokemus on asiakkaan suuntaan yhtenäinen ja luotettava. Asiakaskokemus kuitenkin elämys, joka syntyy yksittäisen ihmisen tekojen ja toiminnan summana. Siksi on äärimmäisen tärkeää, että kaikki kontaktit ovat myönteisiä ja että asiakasta kuunnellaan ja että hän saa aina avun tarvitsemaansa tilanteeseen.

Haluamme aina auttaa asiakkaitamme nopeasti, luoda pitkät asiakassuhteet sekä ylittää heidän odotuksensa. Tärkeintä ovat aidot kohtaamiset!

Me olemme täällä asiakkaitamme varten!

Arterin asiakastiimi

Viveka Uuskoski
Asiakkuuspäällikkö
+358 50 5054599

Iiro Toivo
Asiakasvastaava
+358 45 118 1469

Ville Lukkaroinen
Asiakasvastaava
+358 50 454 4287

Liisamari Seppälä
Asiakasvastaava
+358 50 566 0787

[rns_reactions]
Tagged , .

Viveka Uuskoski on Arterin asiakkuuspäällikkö.