Helsinki

Customer Success Specialist

Hei asiakassuhteiden kehittäjä! Löydätkö itsesi usein ideoimasta ratkaisuja asiakkaiden haasteisiin? Entä nähdessäsi heidän menestyvän sinun avullasi, voisi työpäivää sanoa onnistuneeksi? Mahtavaa! Siinä tapauksessa kannattaa jatkaa lukemista:

Haemme nyt Customer Success Specialistia osaksi asiakassuhteiden ylläpidosta ja syventämisestä vastaavaa Customer Success -tiimiämme.

Mistä tulevat työpäiväsi rakentuvat?

Customer Succes Specialistimme työviikot täyttyvät asiakastapaamisista- niin etänä kuin toisinaan myös asiakkaiden luona vieraillen. Tuet heitä IMS- ja ARC- ohjelmistojemme käytössä niin, että he saavat ohjelmistoista parhaimman mahdollisen avun omassa liiketoiminnassaan onnistumiseen.

Mikäli et löydä itseäsi valmistautumasta seuraavaan asiakastapaamiseen, päiväsi alkaa käymällä läpi asiakkaittesi viimeisimmät kuulumiset, vastailemalla mahdollisiin heiltä tulleisiin kysymyksiin sekä kontaktoimalla itsellesi tulevia tapaamisia ja palavereita. Tehtäväsi onkin ennen kaikkea asiakaspalvelutyötä ja asiakassuhteen rakentamista.

Kun kokemuksesi hieman karttuu, pääset pitämään webinaareja sekä konsultoimaan ja perehdyttämään asiakkaitamme muun muassa laadunhallinnan, kokonaisarkkitehtuurin, palvelumuotoilun ja Lean-johtamisen teemoissa, oman mielenkiintosi mukaisesti.

Järjestämme asiakkaillemme myös vuosittain suuremmat asiakaspäivät sekä pienempia asiakastilaisuuksia. Tehtävässä pääsee mukaan toteuttamaan ja kehittämään näistä tapahtumista aina vain onnistuneempia.

Voit siis odottaa tältä tehtävältä laajaa- ja kiintoisaa työnkuvaa!

Mitä odotamme sinulta?

Customer Success Specialistimme päättävät työviikkonsa sisällöstä pitkälti itse, joten oma-aloitteisuus, itseohjautuvuus, järjestelmällisyys ja priorisointitaidot ovat tärkeitä ominaisuuksia, joita sinulta tulisi löytyä.

Olet keskeisessä roolissa asiakkuuksiemme syventämisessä ja kehittämisessä, lisäksi toisinaan päiväsi voivat pitää sisällään myös neuvottelutilanteita. Näin olen kiitettävät kommunikointi-, esiintymis-, ja neuvottelutaidot sekä mielenkiinto ihmisten parissa työskentelyä kohtaan ovat tehtävässä olennaisia.

Aiempi kokemus B2B-asiakaspalvelusta, erityisesti IT-sektorilta, helpottaa tehtävän sisäistämistä ja nähdään roolia tukevan korkeakoulutaustan ohella merkittävänä plussana. Kokemus substanssimme, eli laadunhallinnan tai kokonaisarkkitehtuurin parista ei ole välttämätöntä, mutta mielenkiinto oppia sisäistämään näitä konsepteja on tehtävässä menestymisen kannalta tärkeää.

Valtaosa asiakkaistamme on suomenkielisiä ja tehtävä edellyttää vahvaa suomen kielen taitoa. Englannin kielen sujuva osaaminen on tehtävässä eduksi.

Yleisesti Arterilla me arvostamme yhteistyötaitoa sekä halua kehittyä ja kehittää.

Mitä me täällä Arterilla tarjoamme sinulle?

Tarjoamme sinulle Great Place to Work -sertifioidun työyhteisön ympärillesi ja vertaansa vailla olevan Customer Success -tiimin rinnallesi.

Pääset työskentelemään kotimaisten ja laadukkaiden palveluiden parissa, joilla on todella merkityistä asiakkaillemme ja heidän asiakkailleen. Päiviesi sisällöstä ja aikataulusta päätät pitkälti itse, tärkeintä on, että työt tulevat tehdyksi.

Pidämme tärkeänä työn- ja vapaa-ajan tasapainoa. Tämän takia työaika on säännöllistä ja joustavaa, ja töitä on mahdollista tehdä myös etänä. Työntekijöillämme on lounasruokailun verotusetu, kattava työterveydenhuolto ja heidät on vakuutettu myös vapaa-ajalla. Työskentelemme tällä hetkellä ensisijaisesti etänä, mutta mikäli tahdot mieluummin viettää työpäiväsi toimistollamme, on sekin mahdollista!

Ennen kaikkea Arterilta löydät viihtyisän ja rennon työyhteisön, jossa työkavereita autetaan ja hyvää työsuoritusta arvostetaan. Olemme myös ylpeitä matalasta hierarkiastamme.

Lähetä hakemus 29.5. mennessä

Emme malta odottaa, että pääsemme kuulemaan juuri sinusta lisää, joten hae jo tänään!

Mikäli tunnistit itsesi tästä ilmoituksesta, lähetä meille hakemuksesi ja ansioluettelosi tai LinkedIn-profiilisi mahdollisimman pian, viimeistään 29.5.2022 osoitteeseen:

Lähetä hakemus tästä. 

Tehtävän aloitus on kesälomien jälkeen, maanantaina 1.8.2022.

Lisätietoja meistä ja tulevaisuuden tehtävistäsi saat osoitteessa www.arter.fi, sekä ottamalla yhteyttä:

Puhelimitse Lauran tavoitat parhaiten 16. – 20.5. klo. 9 – 15 välillä.

Arter Oy

Arter Oy on ohjelmisto-, palvelu- ja koulutusorganisaatio, jolla on katse tiiviisti tulevaisuudessa. Me autamme yrityksiä keskittymään ydinosaamiseensa ja tarjoamme asiakkaillemme monipuolisia asiantuntijapalveluita liittyen laadunhallintaan, tiedonhallintaan ja muutoksenhallintaan.

Tuotemerkkimme ovat:

Arterilta löydät ohjelmistokehittäjiä, myynnin ja markkinoinnin ammattilaisia, asiakasvastaavia, IT-spesialisteja, konsultteja, kouluttajia, ongelman ratkaisijoita, kokeilijoita, tehtävään tarttujia, uteliaita mieliä ja ystäviä. Kuuntelemme jokaisen ääntä ja tasa-arvo on meille tärkeää.

Me inspiroidumme ajatuksesta, että emme ole valmiita, sillä kehitymme jatkuvasti yrityksenä ja yksilöinä. Vastuu ja itsensä haastaminen ovat osa kulttuuriamme. Täällä osaamiseesi luotetaan ja uskomme, että sinä itse tiedät parhaat tavat toteuttaa ja kehittää omaa työnkuvaasi. Arvostamme hyvin tehtyä työtä ja sen vastapainona vapaa-aikaa. Löytäessämme kanssamme samoja asioita arvottavan mielen, varmistamme polkumme olevan​ pitkään yhteinen.

Pääset täältä lukemaan lisää Arterista työnantajana tästä

Kesäkuusta 2019 alkaen olemme olleet osa Hollantilaista Total Specific Solutionsia, johon kuuluu lähes 85 itsenäisesti johdettua ohjelmistoalan liiketoimintayksikköä Euroopassa. TSS:n pääkonttori sijaitsee Alankomaissa, ja yrityksellä on Euroopassa yli 2300 työntekijää. TSS on osa Hollantilaista, pörssilistattua Topicus.com konsernia.

Lisätietoja verkkosivuilta: https://www.totalspecificsolutions.com/