Helsinki

IT Support Specialist

Hei teknisen asiakastuen ammattilainen!

Etsitkö tehtävää, jossa pääset pelastamaan järjestelmiemme käyttäjien päiviä ja tarjoamaan ensiluokkaista asiakaspalvelua?

Hyvä! Luet siinä tapauksessa päivän tärkeintä tekstiä:

  • Arter Oy on ohjelmisto-, palvelu- ja koulutusorganisaatio, jonka intohimona on auttaa asiakkaitamme toiminnan hallinnassa.
  • Haemme nyt palveluhenkistä ja Web maailmasta kiinnostunutta IT Support Specialistia osaksi Customer Success -tiimiämme.

Mistä tulevat työpäiväsi rakentuvat?

Roolissa yhdistyy 1–2 tason tekninen tuki, joten tehtävät tulevat olemaan vaihtelevia sisällöltään.

Erinäiset tekniset ongelmat ja niihin ratkaisujen löytäminen asiakkaillemme ovat työpäiviesi tärkeimmät ainesosat.

Tulet kommunikoimaan asiakkaidemme kanssa niin puhelimitse, sähköpostitse kuin Teamsin välityksellä. Toisinaan löydät itsesi myös asiakkaan luota suorittamassa haastavampia asennuksia, joiden lisäksi ohjelmistojemme päivitykset sekä ylläpitotehtävät kuuluvat työnkuvaasi.

Teet lisäksi läheisesti työtä tuotekehityksemme ja infratiimin kanssa esim. vikojen selvitysten tai palvelimien hallinnoinnin parissa.

Mitä odotamme sinulta?

Tehtävä on ennen kaikkea asiakaspalvelutyötä, jossa toisinaan saattaa olla useampi rauta tulessa ja näin ollen palveluhenkinen ote töiden tekemiseen, ja kyky priorisoida ovat IT Support Specialistin tärkeitä luonteenpiirteitä.

Asiakkaidemme haasteet keskittyvät järjestelmiemme teknisten pulmien ratkomiseen ja työnkuvaa tukeva koulutus (AMK /YO), sekä perustason ymmärrys seuraavista ovat tehtävässä hyvin suoriutumisen kannalta suureksi eduksi:

  • Verkot ja Web-teknologiat
    • IP-osoitteisto, DNS, HTTP+HTTPS, SSL/TLS sertifikaatit
  • SaaS-palveluperiaatteet
  • Palvelimet (Linux ja Windows)
    • Pääsääntöisesti käytämme seuraavia teknologioita Linux, Nginx/Traefik, Tomcat, MySQL
  • Käyttäjähallinta
  • Kokemus, minkä tahansa tiketöintijärjestelmän käytöstä
  • Bonusta Docker, Kubernetes ja Google Cloud osaamisesta

Kielitaidon puolesta työ edellyttää erinomaista suomen kielen osaamista, sillä suurin osa asiakkaistamme on suomenkielisiä, sekä sujuvaa englannin kielen taitoa.

IT Support Specialistimme käsittelevät merkittävissä määrin asiakkaidemme kriittisiä ja salassa pidettäviä tietoja ja näin ollen tehtävään valitulle henkilölle tehdään turvallisuusselvitys.

Meistä monimuotoisuus on rikkaus ja toivommekin hakijoiksi eri-ikäisiä ja eri sukupuolia olevia henkilöitä sekä kieli-, kulttuuri- tai muihin vähemmistöihin kuuluvia henkilöitä.

Mitä me täällä Arterilla tarjoamme sinulle?

Tarjoamme sinulle vertaansa vailla olevan, 8 hengen tiimin rinnallesi, kattavan perehdytyksen sekä vapautta tehdä töitä parhaaksi katsomallasi tavalla.

Pääset työskentelemään kotimaisten ja laadukkaiden ohjelmistojen parissa, joilla on todella merkityistä asiakkaillemme ja heidän asiakkailleen.

Pidämme tärkeänä työn- ja vapaa-ajan tasapainoa. Tämän takia työaika on säännöllistä ja joustavaa, ja töitä on mahdollista tehdä myös etänä. Työntekijöillämme on käytössään kattava työterveydenhuolto ja heidät on vakuutettu myös vapaa-ajalla.

Ennen kaikkea Arterilta löydät viihtyisän ja rennon työyhteisön, jossa työkavereita autetaan, hyvää työsuoritusta arvostetaan ja reiluutta pidetään tärkeänä. Olemme myös ylpeitä matalasta hierarkiastamme.

Työskentelemme tällä hetkellä ensisijaisesti etänä, mutta mikäli tahdot mielummin viettää työpäiväsi toimistollamme, on sekin mahdollista!

Lähetä hakemuksesi 26.9.2022 mennessä

Emme malta odottaa, että pääsemme kuulemaan juuri sinusta lisää, joten hae jo tänään!

Mikäli tunnistit itsesi tästä ilmoituksesta, lähetä meille hakemuksesi ja ansioluettelosi tai LinkedIn-profiilisi mahdollisimman pian, viimeistään 26.9.2022. Lähetä hakemus klikkaamalla tästä.

Lisätietoja meistä ja tulevaisuuden tehtävistäsi saat osoitteessa www.arter.fi, sekä ottamalla yhteyttä Greete Kriikiin, Head of Customer Success p.  050-410 2768 / greete.kriik@arter.fi

Arter Oy

Arter Oy on Great Place to Work sertifioitu ohjelmisto-, palvelu- ja koulutusorganisaatio, jolla on katse tiiviisti tulevaisuudessa. Me autamme yrityksiä keskittymään ydinosaamiseensa ja visiomme on olla Suomen suosituin laadunhallinnan ja kokonaisarkkitehtuurin yhteistyökumppani. Tarjoamme asiakkaillemme monipuolisia asiantuntijapalveluita liittyen laadunhallintaan, tiedonhallintaan ja muutoksenhallintaan.

Tuotemerkkimme ovat:

  • IMS-ohjelmisto, joka on toimintajärjestelmän alusta laadunhallinnan perustaksi.
  • ARC-ohjelmisto, joka on kokonaisarkkitehtuurin mallintamisen ja hallinnan työkalu.
  • Qualitas Fennica -koulutukset.

Me Arterilla lupaamme sinulle vakaan työsuhteen ystävällisessä, inhimillisessä ja tasa-arvoisessa työyhteisössä. Täällä osaamiseesi luotetaan ja uskomme, että sinä itse tiedät parhaat tavat toteuttaa ja kehittää omaa työnkuvaasi.

Pääset täältä lukemaan lisää Arterista työnantajana.

Kesäkuusta 2019 alkaen olemme olleet osa hollantilaista Total Specific Solutionsia, johon kuuluu lähes 85 itsenäisesti johdettua ohjelmistoalan liiketoimintayksikköä Euroopassa. TSS:n pääkonttori sijaitsee Alankomaissa, ja yrityksellä on Euroopassa yli 2300 työntekijää. TSS on osa Hollantilaista, pörssilistattua Topicus.com konsernia.

Lisätietoja TSS:sta täältä.