Helsinki

IT Support Specialist

Hei teknisen asiakastuen ammattilainen!

Kuuluuko supervoimiisi kyky ratkaista teknisiä ongelmia? Ja etsit tehtävää, jossa tätä hyödyntäen pääset pelastamaan järjestelmiemme käyttäjien päiviä ja tarjoamaan ensiluokkaista asiakaspalvelua? Hyvä! Olet siinä tapauksessa aloittanut juuri lukemaan oikeaa tekstiä.

Arter Oy on suomalainen ratkaisutalo, jonka juuret ovat laadunhallinnassa. Tarjoamme ohjelmistoja, asiantuntijapalveluita sekä koulutuspalveluita liiketoiminnan kehittämiseen. Intohimomme on auttaa yrityksiä ja organisaatioita kohti parempaa laatua, tehokkuutta ja kannattavuutta.

Haemme nyt palveluhenkistä ja verkkomaailmasta kiinnostunutta IT Support Specialistia osaksi huippua teknisen tuen tiimiämme.

Mistä tulevat työpäiväsi rakentuvat?

Erinäiset tekniset ongelmat ja niihin ratkaisujen löytäminen asiakkaillemme ovat työpäiviesi tärkeimmät ainesosat. Tulet kommunikoimaan asiakkaidemme kanssa niin puhelimitse, sähköpostitse kuin etäyhteyden välityksellä. Toisinaan löydät itsesi myös asiakkaan luota suorittamassa erinäisiä haastavampia asennuksia, ja ohjelmistojemme päivitykset sekä ylläpitotehtävät kuuluvat to do -listallesi.

Teknisen tuen tiimin lisäksi teet läheisesti työtä mainion tuotekehityksemme ja infratiimin kanssa, esim. vikojen selvitysten tai palvelimien hallinnoinnin parissa.

Mitä odotamme Sinulta?

Tehtävä on ennen kaikkea asiakaspalvelutyötä, jossa toisinaan saattaa olla useampi rauta tulessa ja näin ollen palveluhenkinen ote töiden tekemiseen, kyky priorisoida ja sietää painetta ovat IT Support Specialistin tärkeitä luonteenpiirteitä.

Asiakkaidemme haasteet keskittyvät järjestelmiemme teknisten pulmien ratkomiseen, joten perustason ymmärrys seuraavista on tehtävässä hyvin suoriutumisen kannalta suureksi eduksi:

  • Web-teknologiat
  • SaaS-palveluperiaatteet
  • Palvelimet (Linux ja Windows)
  • Käyttäjähallinta
  • Kokemus minkä tahansa tiketöintijärjestelmän käytöstä

Yhteistyö eri tahojen kanssa Arterin sisällä vie myös osan työaikaasi. Näin ollen yhteistyötaidot sekä yleisesti positiivinen ote työn tekemiseen ovat piirteitä, joilla toivomme, että voisit kuvailla itseäsi. Kielitaidon puolesta tehtävä edellyttää erittäin vahvaa suomen kielen osaamista sekä sujuvaa englannin kielen taitoa.

IT Support Specialistimme käsittelevät merkittävissä määrin asiakkaidemme kriittisiä ja salassa pidettäviä tietoja ja näin ollen tehtävään valitulle henkilölle tehdään turvallisuusselvitys.

Ps. Hyvää (ainakin omasta mielestä) huumorintajua ja yleisesti positiivista elämänasennetta emme pistä myöskään pahaksemme!

Mitä me täällä Arterilla tarjoamme Sinulle?

  • Tarjoamme sinulle vertaansa vailla olevan tiimin rinnallesi, kattavan perehdytyksen sekä vapautta tehdä töitä parhaaksi katsomallasi tavalla.
  • Pääset työskentelemään kotimaisten ja laadukkaiden ohjelmistojen parissa, joilla on todella merkitystä asiakkaillemme ja heidän asiakkailleen.
  • Pidämme tärkeänä työ- ja vapaa-ajan tasapainoa. Tämän takia työaika on säännöllistä ja joustavaa, ja töitä on mahdollista tehdä myös etänä. Työntekijöillämme on käytössään myös kattava työterveydenhuolto sekä vapaa-ajan tapaturmavakuutus.
  • Ennen kaikkea Arterilta löydät viihtyisän ja rennon työyhteisön, jossa työkavereita autetaan ja hyvää työsuoritusta arvostetaan. Olemme myös ylpeitä matalasta hierarkiastamme.
  • Kirsikkana kakun päällä meiltä löytyy iso hengailutila, jossa voi toimistolla vieraillessa ottaa mittaa duunikavereista urheilulajien, lautapelien tai pelikonsoleiden merkeissä, napata hedelmiä keittiöstämme taikka juotavaa limsakaapista.

Emme malta odottaa, että pääsemme kuulemaan juuri Sinusta lisää, joten

Hae jo tänään!

Mikäli tunnistit itsesi tästä ilmoituksesta, lähetä meille hakemuksesi ja ansioluettelosi tai LinkedIn-profiilisi mahdollisimman pian, viimeistään 8.12.2020. Hae paikkaa tästä.

Lisätietoja meistä ja tulevaisuuden tehtävistäsi ottamalla yhteyttä Greete Kriikiin, Head of Customer Success p.  050-410 2768 / greete.kriik@arter.fi.

Arter Oy

Arter Oy on kasvava ohjelmisto-, palvelu- ja koulutusorganisaatio, jolla on katse tiiviisti tulevaisuudessa. Me autamme yrityksiä keskittymään ydinosaamiseensa ja visiomme on tarjota paras asiakaskokemus laadunhallinnan ja liiketoiminnan edistäjänä. Tarjoamme asiakkaillemme monipuolisia asiantuntijapalveluita liittyen laadunhallintaan, tiedonhallintaan ja muutoksenhallintaan. Tuotemerkkimme ovat IMS, ARC ja QF-koulutus.

Työyhteisössämme panostetaan osaamisen jatkuvaan kehittämiseen ja kannustetaan kasvamaan omassa työtehtävässään. Lue lisää Arterista työnantajana.

Kesäkuusta 2019 alkaen olemme olleet osa Hollantilaista Total Specific Solutionsia, johon kuuluu lähes 70 itsenäisesti johdettua ohjelmistoalan liiketoimintayksikköä Euroopassa. TSS:n pääkonttori sijaitsee Alankomaissa, ja yrityksellä on Euroopassa yli 2300 työntekijää. TSS on osa Constellation Software Inc. konsernia, joka on yksi Pohjois-Amerikan suurimmista ja arvostetuimmista ohjelmistoyrityksistä. Lisätietoja verkkosivuilta: https://www.totalspecificsolutions.com/