Webinaaritallenne

Asiakaskehittämisellä uutta suuntaa Arterin ohjelmistoihin

Katso tallenne

Olemme Arterilla aiemmin hyödyntäneet menestyksekkäästi asiakaskehittämisen (Customer Development) menetelmiä osana palvelumuotoilua, ja nyt myös tuotekehityksemme siirtyy asteittain entistä enemmän asiakaskehittämisen suuntaan! Tervetuloa webinaariin kuulemaan, mitä asiakaskehittäminen Arterilla käytännössä tarkoittaa, miten asiakkaita osallistetaan ja mitä parannuksia sillä haetaan kehittämiseen.

Webinaarissa käymme läpi laajemmin asiakaskehittämisen eri menetelmiä. Tutkimme esimerkiksi eroja tuotekeskeisen kehittämisen ja asiakaskehittämisen välillä, sekä mitä asiakas voi odottaa asiakaskehittämiseltä ja sen lopputuotteelta. Vierailemme myös ARTER® -tuoteperheen roadmapilla katsomassa, mitä tuotekehityksessä on meneillään ja millaisia uudistuksia on odotettavissa.

Webinaari sopii erityisesti järjestelmäsuunnittelusta ja -hankinnoista vastaaville, organisaation kehittämistoiminnoista vastaaville, sekä Arterin tuoteperheen käyttäjille ja tehokäyttäjille.
Ilmoittautumalla hyväksyt, että henkilötietosi tallennetaan Arter Oy:n suoramarkkinointirekisteriin.

Webinaarin avulla:

  • Hahmotat asiakaskehittämisen menetelmiä ja hyötyjä asiakkaan näkökulmasta.
  • Näet mitä tuotekehityksessämme on tällä hetkellä meneillään ja millaisia uudistuksia on odotettavissa.

Täytä tietosi ja lataa webinaaritallenne

Lähettämällä hyväksyn, että antamani henkilötiedot tallennetaan Arter Oy:n suoramarkkinointirekisteriin.

Puhujat

Salla vastaa Arterin tutkimus- ja kehitysyksiköstä. Hän on kokonaisarkkitehtuuriasiantuntija, jolla on pitkä kokemus myös tietojärjestelmähankkeista, laatujohtamisesta ja mallintamisesta. Hän on kiinnostunut tuomaan Arterin ohjelmistoja ja palveluja rohkeasti digiaikakauden uusille kehittämisalueille. Vapaa-ajalla hänet tapaa marttailemasta tai matkustelemasta käsitöiden ja taiteen parissa.