Webinaaritallenne

Kokemuksia asiakaskehittämisestä

Katso tallenne

Olemme Arterilla kevään 2021 aikana käynnistäneet erilaisia asiakaskehittämishankkeita. Suurimpana niistä riskimoduulin toteuttaminen, johon saimme mukaan seitsemän asiakkaan kehittämisryhmän. Tässä webinaarissa Arterin tutkimus- ja kehityspäällikkö Salla Aunola ja tuoteomistaja Ari Laitinen käyvät läpi:

  • Mitä kehittämisryh­mässä tehdään ja miten asiakkaat ovat tähänastisen työskentelyn kokeneet?
  • Missä tilanteessa kannattaisi itse harkita osallistumista tällaiseen työskentelyyn?

Webinaarissa kuulet Arterin kokemuksia asiakaskehittämisestä. Samalla palaamme myös muihin asiakaskehittämisen muotoihin ja kurkistamme, millaisia aihioita suunnittelupöydällä on tällä hetkellä.

Webinaari sopii erityisesti Arterin IMS- ja ARC-ohjelmistojen ja kehittämistoiminnan kanssa työskenteleville, sekä kehittämistoiminnasta ja organisaatioiden IT-hankinnoista päättäville.

Webinaarissa kuulet:

  • Mitä on asiakaskehittäminen ja miten sitä Arterilla toteutetaan?
  • Miten asiakaskehittämiseen voi osallistua?
  • Miten mukana olleet ovat työskentelyn kokeneet?

Täytä tietosi ja lataa webinaaritallenne

* merkityt kohdat ovat pakollisia.

Puhujat

Salla vastaa Arterin tutkimus- ja kehitysyksiköstä. Hän on kokonaisarkkitehtuuriasiantuntija, jolla on pitkä kokemus myös tietojärjestelmähankkeista, laatujohtamisesta ja mallintamisesta. Hän on kiinnostunut tuomaan Arterin ohjelmistoja ja palveluja rohkeasti digiaikakauden uusille kehittämisalueille. Vapaa-ajalla hänet tapaa marttailemasta tai matkustelemasta käsitöiden ja taiteen parissa.

Ari toimii Arterin IMS-ohjelmiston tuoteomistajana. Hänen missiona on maksimoida Arterin ohjelmistotuotteiden arvoa. Erityisen tärkeänä hän pitää laadunhallintaan erikoistuneen IMS-ohjelmiston kehittämisen, jotta ohjelmisto palvelee asiakkaita parhaalla mahdollisella tavalla nyt ja tulevaisuudessa. Ari kokee asiakkaiden tarpeiden ymmärtämisen olevan kaikkein tärkeintä hänen roolissaan.