Webinaari

Kokemuksia asiakaskehittämisestä

Ilmoittaudu webinaariin

Olemme Arterilla kevään 2021 aikana käynnistäneet erilaisia asiakaskehittämishankkeita. Suurimpana niistä riskimoduulin toteuttaminen, johon saimme mukaan seitsemän asiakkaan kehittämisryhmän.

  • Mitä kehittämisryh­mässä tehdään ja miten asiakkaat ovat tähänastisen työskentelyn kokeneet?
  • Missä tilanteessa kannattaisi itse harkita osallistumista tällaiseen työskentelyyn?

Webinaarissa kuulet Arterin kokemuksia asiakaskehittämisestä. Samalla palaamme myös muihin asiakaskehittämisen muotoihin ja kurkistamme, millaisia aihioita suunnittelupöydällä on tällä hetkellä.

Webinaari sopii erityisesti Arterin IMS- ja ARC-ohjelmistojen ja kehittämistoiminnan kanssa työskenteleville, sekä kehittämistoiminnasta ja organisaatioiden IT-hankinnoista päättäville. Ilmoittautumalla hyväksyt, että henkilötietosi tallennetaan Arter Oy:n suoramarkkinointirekisteriin.

Webinaarissa kuulet:

  • Mitä on asiakaskehittäminen ja miten sitä Arterilla toteutetaan?
  • Miten asiakaskehittämiseen voi osallistua?
  • Miten mukana olleet ovat työskentelyn kokeneet?

Ilmoittaudu

TI 07.09.2021 09:00 - 10:00 Online

Webinaari: Kokemuksia asiakaskehittämisestä

Online Ilmainen

Puhujat

Salla vastaa Arterin tutkimus- ja kehitysyksiköstä. Hän on kokonaisarkkitehtuuriasiantuntija, jolla on pitkä kokemus myös tietojärjestelmähankkeista, laatujohtamisesta ja mallintamisesta. Hän on kiinnostunut tuomaan Arterin ohjelmistoja ja palveluja rohkeasti digiaikakauden uusille kehittämisalueille. Vapaa-ajalla hänet tapaa marttailemasta tai matkustelemasta käsitöiden ja taiteen parissa.

Miten osallistun?

Webinaariin osallistutaan internet-selaimella (suosittelemme käyttämään Google Chromea). Osallistuminen tapahtuu ilmoittautumisen jälkeen sähköpostiin lähetettävän linkin kautta. Lähetämme webinaarin tallenteen kaikille ilmoittautuneille, eli kannattaa ilmoittautua vaikka et pääsisi kyseisenä ajankohtana webinaarin äärelle!