Webinaari
Riskienhallinta ja riskien raportointi johdolle
Ilmoittaudu webinaariinNykymaailman epävarmassa toimintaympäristössä riskien tunnistaminen ja hallinta on entistä tärkeämpää. Tässä webinaarissa käsittelen riskienhallinnan perusteita, sen keskeisiä osa-alueita ja tapoja tuoda riskit johdon tietoon ja osaksi päätöksentekoa.
Tämän webinaarin avulla opit:
- Millainen on riskienhallinnanprosessi?
- Miten raportoida riskeistä selkeästi ja ymmärrettävästi?
- Mitkä ovat johdon tehtävät riskienhallinnassa?
- Miten hyödyntää riskienhallintaa päätöksenteossa?
Kenelle webinaari sopii?
Webinaari on tarkoitettu kaikille, jotka:
- rakentavat ja ylläpitävät toimintajärjestelmää,
- kehittävät olemassa olevaa toimintajärjestelmäänsä,
- ovat kiinnostuneita parantamaan organisaationsa riskienhallintaa ja päätöksentekoa.
Varaa paikkasi webinaariin alla olevan lomakkeen avulla. ⬇️
Ilmoittaudu
TI 10.12.2024 09:00 - 10:00 Online
Webinaari: Riskienhallinta ja riskien raportointi johdolle
Puhujat
Miten osallistun?
Webinaarin toteutetaan Teams-webinaarina. Voit osallistua webinaariin joko internet-selaimella (suosittelemme käyttämään Google Chromea) tai Teams-sovelluksella. Osallistuminen tapahtuu ilmoittautumisen jälkeen sähköpostiin lähetettävän linkin kautta. Lähetämme webinaarin tallenteen kaikille ilmoittautuneille, eli ilmottautuminen kannattaa, vaikka et pääsisi kyseisenä ajankohtana webinaarin äärelle.