Evästeasetukset

Käytämme evästeitä tarjotaksemme paremman käyttökokemuksen ja henkilökohtaista palvelua. Suostumalla evästeiden käyttöön voimme kehittää entistä parempaa palvelua ja tarjota sinulle kiinnostavaa sisältöä. Sinulla on hallinta evästeasetuksistasi, ja voit muuttaa niitä milloin tahansa. Lue lisää evästeistämme.

Skip to content

Laajenna laatujärjestelmää kohti laatujohtamisen (TQM, Total Quality Management) periaatteita

Past event

Lisää organisaationne järjestelmien kykyä saavuttaa johdon määrittelemät halutut tulokset laatujohtamisen menetelmin

ISO 9001 -standardin Plan-Do-Check-Act -periaate mahdollistaa erinomaisen hyvin laadunhallintajärjestelmän laajentamisen ns. Total Quality Management -vaatimuksia sisältäväksi laadukkaan johtamisen järjestelmäksi. Tässä koulutuksessa paneudutaan muutamiin TQM-näkökulmiin, joiden avulla organisaatio voi laajentaa peruslaatujärjestelmää kokonaisvaltaisemmaksi laadukkaan johtamisen järjestelmäksi.

Johtamisjärjestelmästandardien uudistuksissa on korostettu johtajuuden ja johdon sitoutumisen merkitystä. Kuitenkin, päivitetyt standardit ovat edelleen kompromisseja, eivätkä ne edusta viimeisimpiä parhaita käytäntöjä. Standardien tarkoitus on toimia vaatimuksina kahden osapuolen välisissä sopimuksissa, ja ne toimivat perusasioiden julistuksina laatu-, ympäristö-, työturvallisuus-, tietoturva- ym. asioissa, joihin sopimusosapuolet voivat sitoutua.

ISO 9001:2015 -laadunhallintastandardia ei ole suunniteltu olemaan vaatimuslista viimeisimmistä laadunhallinnan menettelyistä ja periaatteista. TQM-periaatteet (Total Quality Management) soveltuvat laadunhallinnan lisäksi myös ympäristöjohtamiseen, työturvallisuus- ja tietoturvajohtamiseen, ja ne voivat parantaa järjestelmien vaikuttavuutta.

Laajenna laatujärjestelmää kohti laatujohtamisen (TQM, Total Quality Management) periaatteita -koulutuksen avulla:

  • Perehdyt Total Quality Management (TQM) ajattelun viimeisimpiin periaatteisiin, joiden avulla voit laajentaa organisaationne laadunhallinta- tai toimintajärjestelmää kokonaisvaltaisemmaksi
  • Lisäät järjestelmien kykyä saavuttaa johdon määrittelemät halutut tulokset
  • Perehdyt TQM-ajattelun laajennettuun laatukäsitteeseen ja asiakaskeskeisyyteen
  • Pääset oppimaan TQM-ajattelun johtajuusnäkemyksestä, tavoiteasetannasta, laatukulttuuriajatuksista, jatkuvan parantamisen näkemyksestä sekä henkilöstön osallistamisesta

Koulutuksen oppimismenetelmät

  • Koulutus on yksipäiväinen ja koostuu alustavista luennoista, käytännön esimerkeistä ja organisaatiokohtaisista syventävistä pohdinnoista.
  • Koulutuspäivän päätteeksi osoitetaan selvästi, miten osallistujat voivat jatkaa tästä.
  • Kurssilaiset saavat tuhdin paketin erilaisia malleja, työkaluja, työpohjia ja välineitä organisaatiokohtaisen kehittämisen tueksi.

Kouluttajat:


Haluaisitko organisaatiokohtaisen tarjouksen?

Kaikki koulutuksemme ovat saatavilla myös räätälöitynä organisaationne kehitystarpeisiin, aina pienryhmistä vaikka koko henkilöstöllenne. Ota yhteyttä suoraan Tiinaan, tai pyydä tarjous!