Käytämme evästeitä tarjotaksemme paremman käyttökokemuksen ja henkilökohtaista palvelua. Suostumalla evästeiden käyttöön voimme kehittää entistä parempaa palvelua ja tarjota sinulle kiinnostavaa sisältöä. Sinulla on hallinta evästeasetuksistasi, ja voit muuttaa niitä milloin tahansa. Lue lisää evästeistämme.
Nämä evästeet ovat välttämättömiä, jotta verkkosivumme toimisi oikein, esimerkiksi suojaustoiminnot tai evästeiden suostumusasetukset.
Mieltymysevästeiden avulla sivusto tallentaa tietoja, jotka muuttavat sivuston käyttäytymistä ja ulkonäköä, kuten kielivalintoja tai käyttäjän sijainteja.
Parantaaksemme verkkosivuamme keräämme nimettömästi tietoja tilastollisiin ja analyyttisiin tarkoituksiin. Näiden evästeiden avulla voimme esimerkiksi seurata verkkosivumme tiettyjen sivujen käyntien määrää tai kestoa, mikä auttaa meitä optimoimaan käyttäjäkokemusta.
Nämä evästeet auttavat meitä mittaamaan ja optimoimaan markkinointitoimiamme.
Laatukulttuurin juurruttaminen – jatkuva parantaminen
Laadunhallinta osaksi yrityksen kulttuuria
Laadunhallintajärjestelmät ovat olleet vuodesta 1988 alkaen 30 vuotta monien organisaatioiden käytössä, mutta missä ovat suomalaisen kilpailukyvyn näytöt?
Yllättävän usein auditoija ja kouluttaja törmäävät vielä 2020-luvulla organisaatioissa sähläämiseen, tulipalojen sammuttamiseen, kyynistyneisiin operatiivisen arjen puurtajiin ja toistuviin ongelmiin. Standardien termi jatkuva parantaminen on kyllä esillä dokumenteissa, mutta jostain syystä jatkuvan parantamisen henki ei ole muuttunut itseohjautuvaksi toiminnaksi. Mikä avuksi?
Tämä koulutus on kaikille, jotka ovat kiinnostuneita tavoitteellisesta, innostavasta ja itseohjautuvasta toiminnasta, mittaamisesta ja organisaation jatkuvasta kehittämisestä.
Tämän koulutuksen avulla
Ymmärtämään johdon vastuusta organisaation kehittämisen, ilmapiirin ja jatkuvan parantamisen mahdollistamisen kulmakivenä
Johdon ja henkilöstön roolista tavoitteellisen toiminnan, suorituskyvyn mittaamisen ja jatkuvan parantamisen prosessien generaattorina
Luomaan tehokkaan johdon ja henkilöstön yhteistyön toimintamallin
Perehdyt eri työkaluihin jatkuvassa kehittämisessä
Pääset vaihtamaan kokemuksia ja näkemyksiä
Kenelle koulutus sopii
Koulutus on tarkoitettu johto-, laadunhallinta-, ympäristö-, turvallisuus- ja kehittämistoiminnoista vastaaville.
Koulutus sopii laatu-, kehitys-, ympäristöpäälliköille, prosessinomistajille, lean kehittäjille, sisäisille auditoijille, esihenkilöille ja johdolle.
Oppimismenetelmät
Koulutus on yksipäiväinen (1 pv) ja koostuu teorian läpikäynnistä, keskustelusta, käytännön esimerkeistä ja organisaatiokohtaisista syventävistä pohdinnoista
Osallistujat saavat runsaan aineiston erilaisia malleja ja työpohjia, jotka mahdollistavat soveltamisen aloittamisen omassa organisaatiossa.
Tätä koulutusta ei ole tällä hetkellä koulutuskalenterissa
Jos haluat kuulla seuraavasta avoimesta koulutuksesta, suosittelemme tilaamaan Arterin uutiskirjeen. Voit myös pyytää tarjouksen organisaatiokohtaisesta toteutuksesta.
Hinta sisältää koulutuspäivän, materiaalit, lähikoulutuksissa ohjelman mukaiset tarjoilut sekä koulutustodistuksen.
Ilmoittautuminen on sitova. Peruutuksista tulee ilmoittaa 8 päivää ennen koulutuksen alkua. Myöhemmin tehdyistä veloitamme 50 % koulutuksen hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitamme koko hinnan.
650 €
+ alv / hlö
Kaksi osallistujaa, yksi hinta
1200 €
+ alv
Etuhinta kun organisaatiostanne ilmoittautuu kaksi henkilöä alennuskoodilla: KAKSI
Aikataulu:
09:00Koulutuksen avaus
Esittäytyminen
Ohjelma
Tavoitteet
Laatukulttuuri organisaatiossa
Laatu, laadunhallinta, laatukultuuri – miten eri lähteet määrittelevät ko käsitteitä
Johtaminen ja johtajuus kulttuurin luomisessa ja kehittämisessä
Valmentava ja kannustava esimiestyö omatoimisuuden tukemisessa
Henkilöstön luottamuksen vahvistaminen ja arvostuksen tunteen kokeminen
Tavoitteiden juurruttaminen dialoogin kautta, kaikki tietävät mitä tahdotaan
Alustukset, keskustelut ja ryhmätyöharjoitteet
11:30Lounastauko
12:30Jatkuva parantaminen osaksi arkipäivää
Itseohjautuvuuden mahdollistaminen yksilö- ja tiimitasolla
Ongelmanratkaisutaidot osana niin johdon kuin asiantuntijoiden työtä
Pienten kokeilujen avulla oman vaikutuskyvyn vahvistaminen (ns Toyota Katametodi)
Kokemusten ja osaamisen jakaminen yhdessä kehittymisessä
Alustukset, keskustelut ja ryhmätyöharjoitteet
14:00Kahvitauko
14:15Laatukulttuurin kehittäminen
Lähtötilanteen arviointi ja kyselymallit
Toimivan laatukulttuurin piirteitä
Laatukultuurin mittaaminen kyselyjä, haastatteluja ja havainnointia käyttäen
Miten jatkaa ja kehittää laadukasta johdon ja henkilöstön yhteistyötä
Jussi Moisio on toinen Arterin perustajajäsenistä ja vanhempi konsultti. Hänellä on vuosikymmenten kokemus laadunhallinnan, ympäristö- ja turvallisuusasioiden, riskien hallinnan, jatkuvan parantamisen, prosessiajattelun ja prosessien mittaamisen sekä erilaisten arviointien ja auditointien parista.
Jussi on menestyksellisesti ohjannut kymmeniä toimintajärjestelmän rakennus- ja jatkokehitysprojekteja ja toimii myös Inspecta Oy:n pääarvioijana. Jussi on tehnyt laajoja yksityisen alan kuin julkisen alan prosessien arviointeja, taustaselvityksiä ja haastatteluja sekä priorisoinut niiden perustalta kehittämiskohteet niin Suomessa kuin kansainvälisesti.
Haluaisitko organisaatiokohtaisen tarjouksen?
Kaikki koulutuksemme ovat saatavilla myös organisaatiokohtaisesti. Koulutussisältö voidaan räätälöidä juuri teidän kehitystarpeisiinne, ja toteuttaa aina pienryhmästä vaikka koko henkilöstölle. Ota yhteyttä suoraan Tiinaan, tai pyydä tarjous!
Tiina Riutta toimii Arterin koulutuspäällikkönä sekä myynti- ja markkinointipäällikkönä. Hänen vastuullaan on Arterin myynti ja markkinointi sekä koulutusten järjestäminen sekä koulutustarjonnan kehittäminen. Ota yhteys Tiinaan kaikissa Arterin koulutuksiin liittyvissä asioissa, oli toiveena sitten osallistuminen avoimeen koulutukseen tai räätälöidyn organisaatiokohtaisen koulutuksen järjestäminen.