Käytämme evästeitä tarjotaksemme paremman käyttökokemuksen ja henkilökohtaista palvelua. Suostumalla evästeiden käyttöön voimme kehittää entistä parempaa palvelua ja tarjota sinulle kiinnostavaa sisältöä. Sinulla on hallinta evästeasetuksistasi, ja voit muuttaa niitä milloin tahansa. Lue lisää evästeistämme.
Nämä evästeet ovat välttämättömiä, jotta verkkosivumme toimisi oikein, esimerkiksi suojaustoiminnot tai evästeiden suostumusasetukset.
Mieltymysevästeiden avulla sivusto tallentaa tietoja, jotka muuttavat sivuston käyttäytymistä ja ulkonäköä, kuten kielivalintoja tai käyttäjän sijainteja.
Parantaaksemme verkkosivuamme keräämme nimettömästi tietoja tilastollisiin ja analyyttisiin tarkoituksiin. Näiden evästeiden avulla voimme esimerkiksi seurata verkkosivumme tiettyjen sivujen käyntien määrää tai kestoa, mikä auttaa meitä optimoimaan käyttäjäkokemusta.
Nämä evästeet auttavat meitä mittaamaan ja optimoimaan markkinointitoimiamme.
Rakenna käytännönläheinen laatukäsikirja, joka ohjaa ja kehittää organisaatiosi toimintaa
Toiminnan laatu näkyy aina ulospäin ja siihen kiinnitetään huomiota erityisesti silloin, jos laatu ei vastaa odotuksia. Asiakkaalle tämä voi näkyä huonolaatuisena tuotteena tai palveluna, sisäisesti ylimääräisenä työnä.
Laadun varmistaminen on siis tärkeää kaikille toimialasta riippumatta. Laadunhallinnan päätarkoitus on asiakkaan vaatimuksien täyttäminen sekä pyrkimys ylittämään odotukset.
Laatukäsikirja on laadunhallintajärjestelmään kuuluva työkalu, joka pitää sisällään tiedot organisaation toimintatavoista, prosesseista, laadunhallinnan kehityksestä ja laadun mittareista. Laatukäsikirja voi myös vastata käytössä olevien standardien asettamiin vaatimuksiin. Käsikirjasta on hyötyä niin johdolle kuin henkilöstölle, sillä se auttaa lukijaa ymmärtämään miten organisaatio toimii.
Tämän koulutuksen avulla
Opit mikä laatukäsikirja on, miksi se tehdään ja mitä sen rakenteeseen kuuluu
Osaat tunnistaa ja kuvata organisaationne keskeiset prosessit, vastuut ja laadunmittarit, joiden avulla seurataan ja kehitetään toimintaa systemaattisesti
Ymmärrät, miten laatukäsikirja kytkeytyy olemassa oleviin standardeihin (esim. ISO 9001) ja miten se tukee organisaation yhdenmukaista dokumentointia
Saat valmiudet ja käytännön tiedot laatukäsikirjan tekemiseenomalle organisaatiolle
Kenelle koulutus sopii
Koulutus soveltuu henkilöille, jotka ovat vastuussa organisaation laatu- ja kehitystehtävistä
Laatu- ja kehityspäälliköt, prosessien omistajat, johto- ja esihenkilöt, sekä muut, jotka osallistuvat laadunhallinnan suunnitteluun tai dokumentointiin
Oppimismenetelmät
Koulutus on yksipäiväinen (1 pv) ja koostuu teorian läpikäynnistä, keskustelusta sekä käytännön esimerkeistä
Koulutuspäivien aikana osallistujille annetaan tarvittavat tiedot ja työkalut laatukäsikirjaprojektin aloittamiseen omassa organisaatiossa
Tutustu tarkemmin koulutuksen sisältöön sekä hinnoitteluun alta
Hinta sisältää koulutuspäivän, materiaalit, lähikoulutuksissa ohjelman mukaiset tarjoilut sekä koulutustodistuksen.
Ilmoittautuminen on sitova. Peruutuksista tulee ilmoittaa 8 päivää ennen koulutuksen alkua. Myöhemmin tehdyistä veloitamme 50 % koulutuksen hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitamme koko hinnan.
650 €
+ alv / hlö
Kaksi osallistujaa, yksi hinta
1200 €
+ alv
Etuhinta kun organisaatiostanne ilmoittautuu kaksi henkilöä alennuskoodilla: KAKSI
Aikataulu:
09:00Koulutuspäivän avaus
Esittäytyminen
Ohjelma ja tavoitteet
Mikä on laatukäsikirja ja mitä sillä halutaan saavuttaa?
Laadunhallinnan ja toiminnanohjauksen perusteet
Organisaation toiminnan ymmärtäminen
Laatukäsikirjan rooli osana laadunhallintajärjestelmää
Johdon, henkilöstön ja asiakkaiden näkökulmat laatukäsikirjaan
Hyviä käytäntöjä ja esimerkkejä
Laatukäsikirjan rakenne ja sisältö
Tyypillinen laatukäsikirjan rakenne ja osa-alueet
Toiminnan kuvaus ja organisaatiorakenne
Prosessit ja vastuut
Laadun mittarit ja kehittämisen käytännöt
Miten standardit (esim. ISO 9001) vaikuttavat sisältöön
Tomi Saarinen toimii konsulttina Arterilla. Hänen osaamisensa painottuu toimintajärjestelmien rakentamiseen, laadunhallintaan ja prosessien kehittämiseen organisaatioissa.
Tomilla on aiempaa kokemusta verkko-opetuksesta sekä start-up maailmasta, joissa nopea oppiminen ja etenkin erilaisten oppimistekniikoiden hyödyntäminen ovat keskeisessä roolissa. Asiakkaiden tarpeiden ja oppimistapojen ymmärtäminen ovat Tomille erittäin tärkeitä asioita koulutuksen menestymisen kannalta. Kun nämä asiat huomioidaan, ovat koulutukset selkeitä ja ennen kaikkea mukavia seurata.
Ilmoittaudu mukaan koulutukseen
Suosittelemme ilmoittautumaan koulutukseen mahdollisimman ajoissa
— viimeistään 8 päivää ennen koulutusta– jotta koulutuksen toteutus varmistuu hyvissä ajoin.
Pidätämme oikeudet koulutuksen aikataulumuutoksiin.
Tytti Kuusinen toimii Arterin markkinointi- ja koulutuskoordinaattorina. Hänen vastuullaan on Arterin avointen koulutusten järjestäminen sekä verkkokoulutukset. Voit kysyä Tytiltä kaikista avoimiin koulutuksiin tai verkkokoulutuksiin liittyvistä asioista, tai laittaa viestiä osoitteeseen: koulutukset@arter.fi
Haluaisitko organisaatiokohtaisen tarjouksen?
Kaikki koulutuksemme ovat saatavilla myös organisaatiokohtaisesti. Koulutussisältö voidaan räätälöidä juuri teidän kehitystarpeisiinne, ja toteuttaa aina pienryhmästä vaikka koko henkilöstölle. Ota yhteyttä suoraan Tiinaan, tai pyydä tarjous!
Tiina Riutta toimii Arterin koulutuspäällikkönä sekä myynti- ja markkinointipäällikkönä. Hänen vastuullaan on Arterin myynti ja markkinointi sekä koulutusten järjestäminen sekä koulutustarjonnan kehittäminen. Ota yhteys Tiinaan kaikissa Arterin koulutuksiin liittyvissä asioissa, oli toiveena sitten osallistuminen avoimeen koulutukseen tai räätälöidyn organisaatiokohtaisen koulutuksen järjestäminen.