Evästeasetukset

Käytämme evästeitä tarjotaksemme paremman käyttökokemuksen ja henkilökohtaista palvelua. Suostumalla evästeiden käyttöön voimme kehittää entistä parempaa palvelua ja tarjota sinulle kiinnostavaa sisältöä. Sinulla on hallinta evästeasetuksistasi, ja voit muuttaa niitä milloin tahansa. Lue lisää evästeistämme.

Skip to content

Uusi palvelukonsepti ARC- ja IMS-asiakkaille

Otamme käyttöön uuden palvelukonseptin, jonka tavoitteena on tarjota lisäarvoa sekä varmistaa, että organisaatiosi saa ohjelmistosta kaiken hyödyn irti. Tällä sivulla voit tutustua palvelutasoihin ja niiden sisältöihin.

Nykyinen palvelutaso

Vanhentuva palvelutaso,
jonka käytöstä luovutaan

Asiakaspalvelu ja tekninen tuki


Arkisin klo 8-16​ sähköpostitse, puhlimitse tai tikettijärjestelmällä

Ohjelmistopäivitykset


Ohjelmistopäivitykset sisältävät turvallisuus-, toimivuus- ja käyttökokemusparannuksia.

Gold

Uusi palvelutaso,
joka tulee kaikille asiakkaille seuraavalla sopimuskaudella

ARC- / IMS Tilanneanalyysi


Konsultin toteuttama tilanneanalyysi asiakkaan ARC-/IMS-ohjelmiston käytön hyödyistä, kehityskohteista ja konkreettisista suosituksista. Tulokset käydään läpi 2 h mittaisessa etäpalaverissa. ​

Nimetty asiakasvastaava


Arterlainen, joka tietää juuri teidän organisaationne tilanteen, ja johon on helppo olla matalalla kynnyksellä yhteydessä.

Tapaamiset nimetyn asiakasvastaavan kanssa (2 kpl)


2 kpl 1 h mittaista tapaamisia organisaationne tilanteen läpikäymiseksi.

ARC- / IMS-käyttökoulutukset


Avoimet kuukausittaiset etänä toteutettavat ARC- ja IMS-ohjelmistojen käyttöön liittyvät etäkoulutukset kaikille organisaationne työntekijöille.

5 kpl verkkokoulutustunnuksia


5 kpl maksuttomia verkkokoulutustunnuksia Arterin verkkokoulutuksiin. (1 tunnus käy yhteen verkkokoulutukseen)

Tunnukset saa käyttöön tilaamalla ne kaikki kerralla valittuihin verkkokoulutuksiin koulutuskoordinaattorilta koulutukset@arter.fi

Asiakaspalvelu ja tekninen tuki

Arkisin klo 8-16​ sähköpostitse, puhlimitse tai tikettijärjestelmällä.

Ohjelmistopäivitykset

Ohjelmistopäivitykset sisältävät turvallisuus-, toimivuus- ja käyttökokemusparannuksia.

99 € / kk

Platinum

Uusi laajennettu palvelutaso,
ota yhteyttä jos haluat tämän tason

Koulutus- / työpajapäivä


Arterin konsultin pitämä koulutus-/työpajapäivä asiakkaan valitsemasta aiheesta. Päivä tulee käyttää kerralla, eikä sitä voi pilkkoa pienempiin toteutuksiin.

15% alennus avoimiin koulutuksiin


15% alennus Arterin avoimista koulutuksista kaikille organisaation työntekijöille. Alennusta ei voi yhdistää muihin tarjouksiin.

Edun hyödyntäminen tapahtuu käyttämällä ilmottautumisen yhteydessä alennuskoodia: PLATINUM

Kuukausittainen saatavuusraportointi


Saatavuusraportointi, jonka avulla seurataan onko sovittu palvelutaso ohjelmiston saatavuudessa toteutunut.  ​

ARC-/IMS Tilanneanalyysi


Konsultin toteuttama tilanneanalyysi asiakkaan ARC-/IMS-ohjelmiston käytön hyödyistä, kehityskohteista ja konkreettisista suosituksista. Tulokset käydään läpi 2 h mittaisessa etäpalaverissa. ​

Nimetty asiakasvastaava


Arterlainen, joka tietää juuri teidän organisaationne tilanteen, ja johon on helppo olla matalalla kynnyksellä yhteydessä.

Tapaamiset nimetyn asiakasvastaavan kanssa (4 kpl)

4 kpl 1 h mittaista tapaamisia organisaationne tilanteen läpikäymiseksi.

ARC-/IMS-käyttökoulutukset

Avoimet kuukausittaiset etänä toteutettavat ARC- ja IMS-ohjelmistojen käyttöön liittyvät etäkoulutukset kaikille organisaationne työntekijöille.

10 kpl verkkokoulutustunnuksia


10 kpl maksuttomia verkkokoulutustunnuksia Arterin verkkokoulutuksiin. (1 tunnus käy yhteen verkkokoulutukseen)

Tunnukset saa käyttöön tilaamalla ne kaikki kerralla valittuihin verkkokoulutuksiin koulutuskoordinaattorilta koulutukset@arter.fi

Asiakaspalvelu ja tekninen tuki


Arkisin klo 8-16​ sähköpostitse, puhlimitse tai tikettijärjestelmällä.

Ohjelmistopäivitykset


Ohjelmistopäivitykset sisältävät turvallisuus-, toimivuus- ja käyttökokemusparannuksia.

249 € / kk

Palvelutason sisältö kuuluu aina yhteen sopimuskauteen, eikä käyttämätöntä sisältöä voi siirtää sopimuskaudelta toiselle

Ovh-hinnat* alv 0 %: Koulutus-/työpajapäivä 1500 € | Tilanneanalyysi 1700 € | ARC-/ IMS-käyttökoulutus 950 € | Verkkokoulutus 150 €
*Ovh-hinnat ovat 4.9.2025 listahinnaston mukaisia. Pidätämme oikeuden hintojen muutoksiin. ​

Usein kysytyt kysymykset

Kokosimme alle vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin koskien uutta palvelukonseptia

Paljonko palvelutasojen rahallinen säästö on organisaatiolleni?


Mikäli ostaisit palvelupakettien sisällöt yksittäin ja organisaatiokohtaisesti toteutettuna Arterilta olisivat säästöt seuraavanlaiset:

  • Gold-palvelutaso
    • Kustannus asiakkaalle 1188 €​ (99 € x 12) | Ovh 3900 €​ | Säästö 2712 €.​
    • Ovh-hinta laskettu jos organisaatiosi tilaisi Tilanneanalyysin, 2 käyttökoulutusta ja 2 verkkokoulutustunnusta erikseen.
    • Palvelutasoissa tulee olemaan yhteensä noin 8-12 käyttökoulutusta per vuosi.
  • Platinum-palvelutaso
    • Kustannus asiakkaalle 2988 € (249 € x 12)​ | Ovh 7600 € | Säästö  4612 €.​
    • Ovh-hinta laskettu jos organisaatiosi tilaisi Tilanneanalyysin, koulutuspäivän, 4 käyttökoulutusta ja 4 verkkokoulutustunnusta erikseen.
    • Palvelutasoissa tulee olemaan yhteensä noin 8-12 käyttökoulutusta per vuosi.

Ovh-hinnat alv 0 %: Koulutus-/työpajapäivä 1500 € | Tilanneanalyysi 1700 € | ARC-/ IMS-käyttökoulutus 950 € | Verkkokoulutus 150 €.


Yllä olevat hinnat ovat 4.9.2025 listahinnaston mukaisia. Pidätämme oikeudet hintojen muutoksiin.

Miten saan Gold- tai Platinum-palvelutason käyttööni?


Jokainen ARC- ja IMS-ohjelmisto asiakas siirtyy automaattisesti Gold-palvelutasolle organisaatiosi sopimuskauden vaihtuessa, muutos ei edellytä organisaatioltasi toimia.

Mikäli haluat keskustella aiheesta tai Platinum-tasosta otathan yhteyttä asiakaspalveluumme:

asiakaspalvelu@arter.fi
010 206 6100

Voiko nykyistä eli vanhentuvaa palvelutasoa hyödyntää jatkossa?


Nykyisen eli vanhentuvan palvelutason, johon kuuluvat vain asiakaspalvelu, tekninen tuki ja ohjelmistopäivitykset, käytöstä luovutaan kokonaan. Jokainen ARC- ja IMS-asiakkuus siirtyy joko Gold- tai Platinum-palvelutasoon.

Mikäli haluat keskustella aiheesta lisää otathan yhteyttä asiakaspalveluumme:

asiakaspalvelu@arter.fi
010 206 6100

Miten saan palvelutasoon kuuluvat palvelut käyttööni?


Tilanneanalyysi & koulutus/työpajapäivät on sovittava asiakaspalvelumme tai asiakasvastaavanne kautta.

Organisaatiollesi nimetyn asiakasvastaavan tiedot saat asiakaspalvelun kautta.

ARC- ja IMS-ohjelmiston käyttökoulutuksiin ilmoittautuminen tulee tapahtumaan verkkosivujemme kautta. Voit osallistua niin moneen koulutukseen kuin haluat. Kollegasi ovat myös tervetulleita koulutuksiin. Jokaisen käyttökoulutukseen osallistuvan on ilmoittauduttava erikseen koulutukseen.



Mikäli haluat lisätietoja aiheesta otathan yhteyttä asiakaspalveluumme:

asiakaspalvelu@arter.fi
010 206 6100

Miten selvitän milloin organisaationi sopimuskausi uusiutuu?


Selvität organisaatiosi sopimuskauden vaihtumisen ajankohdan sopimuksestanne tai voit ottaa yhteyttä asian tiimoilta asiakaspalveluumme:

asiakaspalvelu@arter.fi

010 206 6100

Platinum-tasolla on koulutus-/työpajapäivä kuka määrittää päivän sisällön?


Päivän sisältö suunnitellaan yhdessä sinun organisaatiosi tarpeiden pohjalta. Päivän toteuttaa Arterin konsultti yhteistyössä asiakasvastaavan kanssa. Päivän aiheena voi olla esimerkiksi ISO 9001, ISO 27001 tai riskienhallinta. Koulutus/työpaja kestää yhden työpäivän eikä sitä ole mahdollista pilkkoa pienempiin osiin erillisinä päivillä toteutettavaksi.

Koulutus-/työpajapäivän voit tilata asiakaspalvelumme kautta:
asiakaspalvelu@arter.fi

010 206 6100

ARC- / IMS-ohjelmiston Tilanneanalyysi, mitä se pitää sisällään? Ja miten Tilanneanalyysin saa tilattua?


Tilanneanalyysi on konsultin toteuttama kokonaisuus organisaatiosi ARC-/IMS-ympäristöön. Konsultti toteuttaa analyysin, joka käydään läpi 2h mittaisessa etäpalaverissa läpi. ​

Saat Tilanneanalyysista kirjallisen raportin kehitysehdotuksineen oman organisaatiosi käyttöön.

Tilanneanalyysin voit tilata asiakaspalvelumme kautta:
asiakaspalvelu@arter.fi

010 206 6100

Mistä tiedän kuka on nimetty asiakasvastaavaksemme?


Voit tarkistaa asiakaspalvelustamme kuka on organisaatiosi asiakasvastaava: asiakaspalvelu@arter.fi

010 206 6100

Miten varaan tapaamisen asiakasvastaavan kanssa?


Voit sopia tapaamisen asiakaspalvelumme kautta:

asiakaspalvelu@arter.fi

010 206 6100

Miten pääsen ARC-/IMS-ohjelmiston käyttökoulutuksiin?


Julkaisemme ARC- ja IMS-ohjelmistojen Gold- ja Platinum-palvelutasoille kuuluvat täällä Arterin verkkosivuilla loppuvuodesta 2025. Viestimme näistä erikseen ohjelmistojen pääkäyttäjille ja ARC- ja IMS-uutiskirjeiden tilaajille.

Uutiskirjeet voit tilata tämän sivun alareunasta löytyvien linkkien kautta tai tästä:

ARC-uutiskirje – tilaa täältä: https://www.arter.fi/tilaa-arc-uutiskirje/

IMS-uutiskirje – tilaa täältä: https://www.arter.fi/tilaa-ims-uutiskirje/


Mitä aiheita ARC-/IMS-ohjelmiston käyttökoulutuksissa käydään läpi?


ARC- ja IMS-ohjelmiston käyttökoulutukset liittyvät ohjelmiston toiminnallisuuksiin ja osioiden käyttöön. Koulutusten tavoitteena on, että sinä ja organisaatiosi muut ohjelmiston käyttäjät oppivat käyttämään ohjelmistoa yhä laaja-alaisemmin.

Koulutusaiheina on muun muassa ARC-mallit, ARC-taulukoista kaavioiksi, ARC-/IMS-ohjelmiston perusteiden kertaus, ARC-/IMS-pääkäyttäjän koulutus.

Miten saan verkkokoulutustunnukset käyttööni?


Gold- ja Platinum-palvelutasoille kuuluvat tunnukset Arterin verkkokoulutuksiin. (1 tunnus käy yhteen verkkokoulutukseen) saat käyttöösi tilaamalla ne kaikki kerralla valittuihin verkkokoulutuksiin koulutuskoordinaattorilta koulutukset@arter.fi

Miten saan Platinum-tasoon kuuluvan koulutusedun käyttööni?


15% alennus Arterin avoimista koulutuksista kaikille organisaatiosi työntekijöille. Edun hyödyntäminen tapahtuu käyttämällä ilmottautumisen yhteydessä alennuskoodia: PLATINUM

Tervetuloa asiakasaamuun kuulemaan lisää Gold- ja Platinum-palvelutasoista

  • Mitä: Helpomman arjen -asiakasaamu
  • Milloin: 29.10. klo 8.30-11
  • Missä: Taitotalo, Helsinki
  • Kenelle: ARC- ja IMS-ohjelmistojen asiakkaille

Voit osallistua tapahtumaan paikan päällä tai etänä.

Tutustu tapahtumaan tarkemmin alta ja varaa paikkasi.

Haluaisitko lisätietoja?

Mikäli sinulla herää mitä tahansa kysymyksiä muutoksesta, otathan yhteyttä Arterin  asiakaspalveluun – autamme mielellämme! asiakaspalvelu@arter.fi

Ota yhteyttä: Asiakaspalvelu

This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Voit myös ottaa suoraan yhteyttä asiakasvastaaviin