Käytämme evästeitä tarjotaksemme paremman käyttökokemuksen ja henkilökohtaista palvelua. Suostumalla evästeiden käyttöön voimme kehittää entistä parempaa palvelua ja tarjota sinulle kiinnostavaa sisältöä. Sinulla on hallinta evästeasetuksistasi, ja voit muuttaa niitä milloin tahansa. Lue lisää evästeistämme.
Nämä evästeet ovat välttämättömiä, jotta verkkosivumme toimisi oikein, esimerkiksi suojaustoiminnot tai evästeiden suostumusasetukset.
Mieltymysevästeiden avulla sivusto tallentaa tietoja, jotka muuttavat sivuston käyttäytymistä ja ulkonäköä, kuten kielivalintoja tai käyttäjän sijainteja.
Parantaaksemme verkkosivuamme keräämme nimettömästi tietoja tilastollisiin ja analyyttisiin tarkoituksiin. Näiden evästeiden avulla voimme esimerkiksi seurata verkkosivumme tiettyjen sivujen käyntien määrää tai kestoa, mikä auttaa meitä optimoimaan käyttäjäkokemusta.
Nämä evästeet auttavat meitä mittaamaan ja optimoimaan markkinointitoimiamme.
Laajenna laatujärjestelmää kohti laatujohtamisen (TQM, Total Quality Management) periaatteita
Lisää organisaationne järjestelmien kykyä saavuttaa johdon määrittelemät halutut tulokset laatujohtamisen menetelmin
Tässä koulutuksessa paneudutaan muutamiin TQM-näkökulmiin, joiden avulla organisaatio voi laajentaa peruslaatujärjestelmää kokonaisvaltaisemmaksi laadukkaan johtamisen järjestelmäksi.
ISO 9001 -standardin Plan-Do-Check-Act -periaate mahdollistaa erinomaisen hyvin laadunhallintajärjestelmän laajentamisen ns. Total Quality Management -vaatimuksia sisältäväksi laadukkaan johtamisen järjestelmäksi.
Johtamisjärjestelmästandardien uudistuksissa on korostettu johtajuuden ja johdon sitoutumisen merkitystä. Kuitenkin, päivitetyt standardit ovat edelleen kompromisseja, eivätkä ne edusta viimeisimpiä parhaita käytäntöjä. Standardien tarkoitus on toimia vaatimuksina kahden osapuolen välisissä sopimuksissa, ja ne toimivat perusasioiden julistuksina laatu-, ympäristö-, työturvallisuus-, tietoturva- ym. asioissa, joihin sopimusosapuolet voivat sitoutua. ISO 9001:2015 -laadunhallintastandardia ei ole suunniteltu olemaan vaatimuslista viimeisimmistä laadunhallinnan menettelyistä ja periaatteista. TQM-periaatteet (Total Quality Management) soveltuvat laadunhallinnan lisäksi myös ympäristöjohtamiseen, työturvallisuus- ja tietoturvajohtamiseen, ja ne voivat parantaa järjestelmien vaikuttavuutta.
Tämän koulutuksen avulla
Perehdyt Total Quality Management (TQM) ajattelun viimeisimpiin periaatteisiin, joiden avulla voit laajentaa organisaationne laadunhallinta- tai toimintajärjestelmää kokonaisvaltaisemmaksi
Lisäät järjestelmien kykyä saavuttaa johdon määrittelemät halutut tulokset
Perehdyt TQM-ajattelun laajennettuun laatukäsitteeseen ja asiakaskeskeisyyteen
Koulutus on tarkoitettu johto-, laadunhallinta-, ympäristö-, turvallisuus- ja lean kehittämistoiminnoista vastaaville.
Koulutus sopii laatu-, kehitys-, ympäristöpäälliköille, prosessinomistajille, sisäisille auditoijille, esimiehille ja johdolle sekä kaikille henkilöille, jotka ovat kiinnostuneita tavoitteellisesta toiminnasta, mittaamisesta, ja organisaation jatkuvasta kehittämisestä.
Oppimismenetelmät
Koulutus on yksipäiväinen (1 pv) ja koostuu teorian läpikäynnistä, keskustelusta, käytännön esimerkeistä ja organisaatiokohtaisista syventävistä pohdinnoista
Osallistujat saavat runsaan aineiston erilaisia malleja ja työpohjia, jotka mahdollistavat soveltamisen aloittamisen omassa organisaatiossa
Tätä koulutusta ei ole tällä hetkellä koulutuskalenterissa
Jos haluat kuulla seuraavasta avoimesta koulutuksesta, suosittelemme tilaamaan Arterin uutiskirjeen. Voit myös pyytää tarjouksen organisaatiokohtaisesta toteutuksesta.
Hinta sisältää koulutuspäivän, materiaalit, lähikoulutuksissa ohjelman mukaiset tarjoilut sekä koulutustodistuksen.
Ilmoittautuminen on sitova. Peruutuksista tulee ilmoittaa 8 päivää ennen koulutuksen alkua. Myöhemmin tehdyistä veloitamme 50 % koulutuksen hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitamme koko hinnan.
650 €
+ alv / hlö
Kaksi osallistujaa, yksi hinta
1200 €
+ alv
Etuhinta kun organisaatiostanne ilmoittautuu kaksi henkilöä alennuskoodilla: KAKSI
TQM-näkemyksiä henkilöstön roolista, osallistamisesta, aktivoinnista, osaamisen ja ongelmanratkaisutaitojen kehittämisestä, innostamisesta,palkitsemisesta, itseohjautuvuuden lisäämisestä, asenteiden ja ilmapiirinkehittämisestä (ISO 9001, ISO 14001, ISO 27001, ISO 45001 ovat tässä näkökulmassa varsin rajoittuneita)
Alustukset, keskustelut, pienharjoitteet
14:00Kahvitauko
14:15TQM: sidosryhmät ja painotukset jatkuvassa parantamisessa
Toimittaja- ja asiakaskumppanuuden vahva rooli TQM-ajattelussa
Kumppanuuden avainasiat ja hyödyt organisaation toiminnassa
Jussi Moisio on toinen Arterin perustajajäsenistä ja vanhempi konsultti. Hänellä on vuosikymmenten kokemus laadunhallinnan, ympäristö- ja turvallisuusasioiden, riskien hallinnan, jatkuvan parantamisen, prosessiajattelun ja prosessien mittaamisen sekä erilaisten arviointien ja auditointien parista.
Jussi on menestyksellisesti ohjannut kymmeniä toimintajärjestelmän rakennus- ja jatkokehitysprojekteja ja toimii myös Inspecta Oy:n pääarvioijana. Jussi on tehnyt laajoja yksityisen alan kuin julkisen alan prosessien arviointeja, taustaselvityksiä ja haastatteluja sekä priorisoinut niiden perustalta kehittämiskohteet niin Suomessa kuin kansainvälisesti.
Haluaisitko organisaatiokohtaisen tarjouksen?
Kaikki koulutuksemme ovat saatavilla myös organisaatiokohtaisesti. Koulutussisältö voidaan räätälöidä juuri teidän kehitystarpeisiinne, ja toteuttaa aina pienryhmästä vaikka koko henkilöstölle. Ota yhteyttä suoraan Tiinaan, tai pyydä tarjous!
Tiina Riutta toimii Arterin koulutuspäällikkönä sekä myynti- ja markkinointipäällikkönä. Hänen vastuullaan on Arterin myynti ja markkinointi sekä koulutusten järjestäminen sekä koulutustarjonnan kehittäminen. Ota yhteys Tiinaan kaikissa Arterin koulutuksiin liittyvissä asioissa, oli toiveena sitten osallistuminen avoimeen koulutukseen tai räätälöidyn organisaatiokohtaisen koulutuksen järjestäminen.