Laadunhallinta
Laadunhallinnan ensisijainen tavoite on täyttää asiakkaiden vaatimukset ja pyrkiä ylittämään heidän odotuksensa. Keskeistä on tuntea toiminnalle asetettavat vaatimukset, huomioida organisaation koko sekä tunnistaa oman toimintaympäristön uhat ja mahdollisuudet. Lue lisää laadunhallinnasta asiantuntijasisällöistämme.
-
Published on: -
Published on:Laatu ei ole vain yksi sana strategiassa
-
-
Published on:ISO 9001 ja laadunhallinta kasvun tekijänä
-
Published on:Mitä laadunhallinta on?
-
Published on:Miksi ja miten tehdä laadunhallinnasta läpinäkyvää?
-
Published on:Toimintajärjestelmä vai toiminnanohjausjärjestelmä?
-
Published on:Organisaation ISO-kuva
-
Published on:Mikä on EFQM-malli ja miten sitä voi hyödyntää?