Webinaaritallenne

Laadunhallintamenetelmät – suunnittele, valvo ja paranna laatua

Katso tallenne

Laatu on osa meidän kaikkien jokapäiväistä elämää: meiltä kaikilta löytyy erilaisia vaatimuksia ja standardeja laadulle omassa elämässämme eri tilanteissa.

Asiakkaiden odotukset eivät ole mahdollisesti koskaan olleet niin korkeat kuin ne tänä päivänä ovat, koska muun muassa sosiaalisen median myötä laadun läpinäkyvyys on noussut aivan uudelle tasolle.

Samalla asiakkaiden tarpeiden ja heidän kokemuksensa saadusta tuotteesta tai palvelusta välillä on usein suuri ero. Tätä erotusta voimme kutsua termillä laatuvaje.

Näistä syistä laatuvaje yleensä johtuu:

  • Asiakkaiden tarpeita ei ymmärretä.
  • Tuotteita tai palveluita ei suunnitella vastaamaan näitä tarpeita tai suunnittelussa epäonnistutaan.
  • Ei onnistuta määritellyn standardin mukaisen tuotteen tai palvelun toimituksessa.

Opi lisää laadunhallintamenetelmistä ja kuro laatuvaje umpeen webinaaritallenteen avulla!

Tämän webinaarin avulla opit:

  • Miten suunnitella laatua siten, että asiakkaiden tarpeet sekä organisaation omat tavoitteet tulevat täytetyiksi.
  • Miten valvoa organisaation suorituskykyä – mitä tarkoittavat satunnais- ja erityissyyt.
  • Miten laatua parannetaan.

Webinaari on tarkoitettu henkilöille, jotka työskentelevät liiketoiminta- tai kehittämisvastuullisina. Tittelisi/työnkuvasi voi olla esimerkiksi:

  • prosessin omistaja,
  • liiketoiminnan johtaja/päällikkö,
  • kehittämispäällikkö/-asiantuntija
  • tai laatupäällikkö.

Täytä tietosi ja lataa webinaaritallenne

* merkityt kohdat ovat pakollisia.