Uudet palvelutasot helpottamaan ARC- ja IMS-asiakkaiden arkea
ARC- ja IMS-ohjelmistoasiakkaille on lanseerattu 1.11.2025 uudet palvelutasot Gold- ja Platinum.
Viestimme nykyasiakkaillemme muutoksesta syys-lokakuun aikana. Muutos ei edellytä asiakkailtamme toimenpiteitä.
Mikäli haluat keskustella aiheesta, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.
Katso alla olevan tallenteen Uudet Gold- ja Platinum-palvelutasot -osiosta lisätietoja palvelutasoista.
Uusi palvelukonsepti: Gold- ja Platinum-palvelutasot nostavat ARC- ja IMS-käytön uudelle tasolle
Uudistus astuu voimaan kaikkien asiakkaiden seuraavassa sopimuskauden vaihdoksessa. Palvelukonsepti muutoksen tarkoituksena on tarjota asiakkaille konkreettista tukea ohjelmistojen käyttöön sekä vahvistaa pitkäaikaisia asiakassuhteita.
ARC- ja IMS-ohjelmistojen nykyasiakkuudet siirtyvät automaattisesti Gold-palvelutasolle. Platinum-palvelutasosta kiinnostuneet: ota yhteyttä asiakasvastaavaasi tai asiakaspalveluumme.
”Haluamme helpottaa asiakkaidemme arkea kokonaisvaltaisesti. Asiakaspalautteen pohjalta muotoillut Gold- ja Platinum-palvelutasot tarjoavat asiakkaillemme palvelukokonaisuuden, joka tarjoaa jatkuvaa käytännön tukea laadunhallintaan ja kokonaisarkkitehtuurin vakiinnuttamiseen osaksi arkea”, Mika Tarhala Arterin liiketoimintajohtaja.
Ohjelmistojen käyttökoulutukset ja Tilanneanalyysi jokaisen ohjelmistoasiakkaan saataville
Suurin muutos, jonka palvelutasot tuovat asiakkaillemme ovat
- ARC- ja IMS-käyttökoulutukset: palvelutasoihin kuuluvat ARC- ja IMS-ohjelmiston kuukausittaiset käyttökoulutukset, joihin ohjelmistoasiakkaidemme koko organisaatio henkilökunta on tervetullut.
 - Tilanneanalyysi: Arterin asiantuntijan koostama Tilanneanalyysi ARC- tai IMS-ohjelmiston käytöstä ja kehityskohteista.
 
Tutustu koko organisaatiolle suunnattuihin käyttökoulutuksiin alla olevien linkkien kautta:
Tutustu Gold- ja Platinum-palvelutasojen sisältöön
Alla listaus palvelutasojen sisällöistä.
Lisätietoa uusista palvelutasoista löydät alla olevan linkin kautta. Mikäli sinulla herää kysyttävää aiheesta, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.
Gold
Uusi palvelutaso, 
joka tulee kaikille asiakkaille seuraavalla sopimuskaudella
ARC- / IMS Tilanneanalyysi
Konsultin toteuttama tilanneanalyysi asiakkaan ARC-/IMS-ohjelmiston käytön hyödyistä, kehityskohteista ja konkreettisista suosituksista. Tulokset käydään läpi 2 h mittaisessa etäpalaverissa.  
Nimetty asiakasvastaava
Arterlainen, joka tietää juuri teidän organisaationne tilanteen, ja johon on helppo olla matalalla kynnyksellä yhteydessä. 
Tapaamiset nimetyn asiakasvastaavan kanssa (2 kpl)
2 kpl 1 h mittaista tapaamisia organisaationne tilanteen läpikäymiseksi. 
ARC- / IMS-käyttökoulutukset
Avoimet kuukausittaiset etänä toteutettavat ARC- ja IMS-ohjelmistojen käyttöön liittyvät etäkoulutukset kaikille organisaationne työntekijöille. 
5 kpl verkkokoulutustunnuksia
5 kpl maksuttomia verkkokoulutustunnuksia Arterin verkkokoulutuksiin.  (1 tunnus käy yhteen verkkokoulutukseen)
Tunnukset saa käyttöön tilaamalla ne kaikki kerralla valittuihin verkkokoulutuksiin koulutuskoordinaattorilta koulutukset@arter.fi
Asiakaspalvelu ja tekninen tuki
Arkisin klo 8-16 sähköpostitse, puhlimitse tai tikettijärjestelmällä.
Ohjelmistopäivitykset
Ohjelmistopäivitykset sisältävät turvallisuus-, toimivuus- ja käyttökokemusparannuksia.
99 € / kk
Platinum
Uusi laajennettu palvelutaso, 
ota yhteyttä jos haluat tämän tason
Koulutus- / työpajapäivä
Arterin konsultin pitämä koulutus-/työpajapäivä asiakkaan valitsemasta aiheesta. Päivä tulee käyttää kerralla, eikä sitä voi pilkkoa pienempiin toteutuksiin.
15% alennus avoimiin koulutuksiin
15% alennus Arterin avoimista koulutuksista kaikille organisaation työntekijöille. Alennusta ei voi yhdistää muihin tarjouksiin. 
Edun hyödyntäminen tapahtuu käyttämällä ilmottautumisen yhteydessä alennuskoodia: PLATINUM
Kuukausittainen saatavuusraportointi
Saatavuusraportointi, jonka avulla seurataan onko sovittu palvelutaso ohjelmiston saatavuudessa toteutunut.  
ARC-/IMS Tilanneanalyysi
Konsultin toteuttama tilanneanalyysi asiakkaan ARC-/IMS-ohjelmiston käytön hyödyistä, kehityskohteista ja konkreettisista suosituksista. Tulokset käydään läpi 2 h mittaisessa etäpalaverissa. 
Nimetty asiakasvastaava
Arterlainen, joka tietää juuri teidän organisaationne tilanteen, ja johon on helppo olla matalalla kynnyksellä yhteydessä.
Tapaamiset nimetyn asiakasvastaavan kanssa (4 kpl)
4 kpl 1 h mittaista tapaamisia organisaationne tilanteen läpikäymiseksi.
ARC-/IMS-käyttökoulutukset
Avoimet kuukausittaiset etänä toteutettavat ARC- ja IMS-ohjelmistojen käyttöön liittyvät etäkoulutukset kaikille organisaationne työntekijöille.
10 kpl verkkokoulutustunnuksia
10 kpl maksuttomia verkkokoulutustunnuksia Arterin verkkokoulutuksiin.  (1 tunnus käy yhteen verkkokoulutukseen)
Tunnukset saa käyttöön tilaamalla ne kaikki kerralla valittuihin verkkokoulutuksiin koulutuskoordinaattorilta koulutukset@arter.fi
Asiakaspalvelu ja tekninen tuki
Arkisin klo 8-16 sähköpostitse, puhlimitse tai tikettijärjestelmällä.
Ohjelmistopäivitykset
Ohjelmistopäivitykset sisältävät turvallisuus-, toimivuus- ja käyttökokemusparannuksia.
249 € / kk
Lue lisää
- 
        
      Published on: - 
        
      Published on:IMS-ohjelmiston tekstieditori uudistui
 -