Blogi

FORMY-toiminnallisuuden avulla keräät ulkoista palautetta IMS-raportit osioon

Raporttiosio IMS:issä herättää oman kokemukseni perusteella suuria tunteita verrattuna esimerkiksi prosessien ja dokumenttien selkeisiin käyttötarkoituksiin ja toteutuksen helppouteen.

Vaikka raporttipohjien luominen ei ole oikeuksineen ja vastuukäyttäjineen aina yhtä helppoa kuin tanssi, hyvin toteutettu raporttiosio on kaiken vaivan arvoinen. Tässä kirjoituksessa tulen keskittymään raporttien käyttötarkoituksiin ja toteutukseen oman IMS:inne ulkopuolella.

Formy kerää asiakaspalautteet ja muut ulkoiset raportit IMS:iin

Raporttipohjien yleisimpiä käyttökohteita lienevät erilaisten palautteiden ja poikkeamien hallinta.

Harva kuitenkaan tietää, että näitä raporttipohjia on mahdollista viedä myös IMS:in ulkopuolelle. Formyn avulla IMS-raportteja pystyy täyttämään kuka vain, mistä vain ja mikä tärkeintä: ilman kirjautumista.

Tiedot myös päivittyvät automaattisesti IMS:iin ilman että niitä tarvitsee sinne erikseen naputella, eli kyseisestä datasta mittaristojenkin rakentaminen on helpompaa. Perusraporteista poiketen, ulkoisten lomakkeiden ulkonäkö saadaan myös muokattua haluamaksenne.

Varmasti selkein ja yleisin käyttökohde Formylle on asiakaspalautteen kerääminen. Me Arterilla keräämmekin Formyllä sekä koulutusten että käyttöönottojen asiakaspalautteet. Esimerkin siitä, miltä Formylla toteutettu kysely näyttää, löydät klikkaamalla tästä. 

Väliaikaisten tunnusten tekeminen ohjelmistoon olisi vaivalloista, toisesta järjestelmästä raporttien tulosten IMS:iin käsin siirtämisestä puhumattakaan. Formyn avulla raportit voidaan jakaa asiakkaille linkillä tai vaikka upottaa suoraan yrityksen sivuille.  Yksi vaihtoehto Formyn jakamiseen on hyödyntää QR-koodia.

Tämä on kuitenkin vain yksi mahdollisista Formyn käyttökohteista. Kaikki raporttipohjien tekemiseen perehtyneet tietävät, että pelkästään erilaisia kenttätyyppejä on 12, ja kun tähän lisätään mahdollisuus useampaan eri vaiheeseen, ovat käyttömahdollisuudet lähes loputtomat. Formyllä luonnistuvat niin asiakastyytyväisyyskyselyt, kehitysehdotukset kuin tilauslomakkeetkin.

Jos haluatte kerätä IMS:iin dataa asiakkailtanne tai muilta sidosryhmiltä, Formy voisi olla ratkaisu teille.

Kokeile veloituksetta kuinka IMS-ohjelmisto sopii yrityksenne tarpeisiin tilaamalla demo alta!

Tilaa ilmainen demokokeilu ja tutustu IMS-ohjelmistoon itse

Ota selvää, miksi yli 500 organisaatiota hyödyntää IMS-ohjelmistoa toimintansa kehittämisen tukena. Tilaa ilmainen IMS-demo ja pääset samantien tutustumaan ohjelmiston demoympäristöön.

Kirjoittaja

Liittyvät materiaalit