
Riskienhallinta
Riskienhallinta voidaan nähdä käytettyjen resurssien, pääomien ja kustannusten optimointina suhteessa tavoiteltaviin hyötyihin. Se on systemaattista työtä yrityksen toiminnan jatkuvuuden, tiedonhallinnan ja henkilöstön hyvinvoinnin turvaamiseksi, jatkuvuussuunnittelun, riskikartoituksen, tietoturvallisuuden ja turvallisuusjohtamisen (safety and security) avulla.
-
Published on:
-
Published on:
Opi tunnistamaan riskejä
-
Published on:
Arvioi riskejä tehokkaasti – Käytä asteikkoa!
-
Published on:
Mahdollisuudet osana toimivaa riskienhallintaa
-
-
Published on:
Miten seurata ja mitata riskejä laatujärjestelmässä?
-
Published on:
Vika- ja vaikutusanalyysi eli FMEA-analyysi
-
Published on:
Riskit hallintaan IMS-ohjelmistolla
-
Published on:
Riskiajattelun jalkauttaminen