Blogi

Tutustu Arterin Customer Success -tiimiin

Arterin asiakkaista vastaa Customer Success -tiimimme, joka vastaa muun muassa ohjelmistojemme käyttöönoton teknisestä toteutuksesta sekä siitä, että asiakkaamme saavat mahdollisimman suuren hyödyn ohjelmistoistamme. Tiimi koostuu 2020 syksyllä kahdeksasta henkilöstä Jessestä, Annikasta, Iirosta, Liisamarista, Terosta, Villestä, Ollista sekä Greetestä. Tutustu tiimiläisiin tarkemmin ja siihen, millaiset asiat inspiroivat heitä työssään.

Tutustu Arterin Customer Success -tiimiin, Arter Oy

Jesse, IT Support Specialist

Mikä on roolisi Arterilla ja miksi se on erityisen tärkeä? Työskentelen IT Support Specialistina, asiakkaamme saavat ARC- ja IMS-ohjelmistot avullamme käyttöönsä.

Kerro hieman itsestäsi. Olen yleensä se hiukan hiljaisempi kaveri, mutta asiakaspalvelutilanteessa kommunikointi toimii ja ongelmat saadaan tehokkaasti ratkaistua.

Miksi asiakaspalvelu on sun juttu? Auttaminen on minulle tärkeää ja motivoivaa.

Työkaverit kuvailevat Jesseä luotettavaksi, osaavaksi, rauhalliseksi, vakaaksi, laatutietoiseksi, tyyneksi ja ahkeraksi.

Annika, asiakasvastaava

Mikä on roolisi Arterilla ja miksi se on erityisen tärkeä? Olen asiakkuusvastaava ja roolissani tärkeää on varmistaa, että asiakkailla ohjelmistoja osataan käyttää, yhteistyötämme kehitetään ja mahdollisiin haasteisiin tarjotaan ratkaisuja eri palveluiden avulla.

Kerro hieman itsestäsi. Vapaa-ajallani liikunnan lisäksi harrastan maalaamista ja tykkään lukea kirjoja.

Miksi asiakaspalvelu on sun juttu? Tykkään työskennellä erilaisten toimialojen ja yritysten parissa. Niiden joukosta löytyy monenlaisia ihmisiä kenen kanssa rakennetaan hyvää yhteistyötä.

Mitä olet oivaltanut Arterin asiakaspalvelussa? Vaikka asiakkaat toimivat hyvin erilaisilla toimialoilla, voivat arjen haasteet ja onnistumiset olla siitä huolimatta hyvin samanlaisia.

Työkaverit kuvailevat Annikaa iloiseksi, lempeäksi, asiakaskeskeiseksi, raikkaaksi, rohkeaksi, tehokkaaksi ja asiantuntevaksi.

Iiro, IT Support Specialist

Mikä on roolisi Arterilla ja miksi se on erityisen tärkeä?  Toimin asiakkaidemme suuntaan teknisenä tukena, olemme yksi tärkeimmistä asiakasrajapinnan toiminnoista. Ratkomme asiakkaittemme ongelmia ja pyyntöjä, teemme asennukset ja päivitykset ohjelmistoihin.

Kerro hieman itsestäsi. Olen työskennellyt Arterilla nyt melkein kuusi vuotta ja olen toiminut pre-sales myyjänä, asiakasvastaavana ja nyt teknisenä tukena.

Miksi asiakaspalvelu on sun juttu? Pidän asiakkaiden ongelmien ratkaisemisesta.

Mitä olet oivaltanut Arterin asiakaspalvelussa? Asiakkaiden monimuotoisuuden ja erilaisuuden.

Työkaverit kuvailevat Iiroa reiluksi, kärsivälliseksi, toimeliaaksi, teräväksi, ystävälliseksi, asianmukaiseksi ja aidoksi.

Liisamari, asiakasvastaava

Mikä on roolisi Arterilla ja miksi se on erityisen tärkeä? Roolissani tuen asiakkaita toimintajärjestelmätyössä. Loppujen lopuksi asiakkaat ovat ne, jotka mahdollistavat meidän työpaikkamme.

Kerro hieman itsestäsi. Hoidan aina aamusta tärkeimmät, hankalimmat ja vaativimmat asiat.

Miksi asiakaspalvelu on sun juttu? Parhaimmillaan asiakaspalvelu tuo tunteen onnistumisesta.

Mitä olet oivaltanut Arterin asiakaspalvelussa? Kyse on toistosta. Mikään ei kuitenkaan toistu täsmälleen samana.

Työkaverit kuvailevat Liisamaria tehokkaaksi, ytimekkääksi, professionaaliseksi, huomaavaiseksi ja jämptiksi.

Tero, IT Support Specialist

Mikä on roolisi Arterilla ja miksi se on erityisen tärkeä? Olen teknisessä tuessa auttamassa asiakkaita ohjelmistojen käytön ja bugien parissa.

Kerro hieman itsestäsi. Olen ystävällinen ja halukas kehittämään toimintaa. Viihdyn erilaisten pelien parissa. Uuno Turhapuro muuttaa maalle -videopelissä voit ohittaa helpoiten alkuosan esteet siirtymällä aivan kentän alaosaan.

Miksi asiakaspalvelu on sun juttu? Ihmisten kanssa työskentely ja ongelmanratkaisu tekevät asiakaspalvelusta erityisen mielekästä.

Mitä olet oivaltanut Arterin asiakaspalvelussa? Kehityskohteita löytyy ja niiden korjaaminen sekä monenlainen ohjeistus auttaa huomattavasti asiakaspalvelun toimintaa.

Työkaverit kuvailevat Teroa analyyttiseksi, yritteliääksi, jämptiksi, avuliaaksi, persistentiksi, lempeäksi ja edistäväksi.

Ville, asiakasvastaava

Mikä on roolisi Arterilla ja miksi se on erityisen tärkeä? Takaan asiakkaiden arkisen työn sujuvuuden varmistamalla, että he saavat kaiken irti Arterin ohjelmistoista.

Kerro hieman itsestäsi. Innostun herkästi uusista ideoista ja virkistävistä näkökulmista.

Miksi asiakaspalvelu on sun juttu? Koska asiakkailta oppii joka päivä jotain uutta.

Mitä olet oivaltanut Arterin asiakaspalvelussa? Ei ole olemassa kahta samanlaista työyhteisöä.

Työkaverit kuvailevat Villeä positiiviseksi, iloiseksi, innostuneeksi, ystävälliseksi, pohdiskelevaksi, vastaanottavaiseksi ja lempeäksi.

Olli, järjestelmäasiantuntija

Mikä on roolisi Arterilla ja miksi se on erityisen tärkeä? Toimin järjestelmäasiantuntijajana ja varmistan, että palvelumme ovat saatavilla ja IT:mme on kunnossa.

Kerro hieman itsestäsi. Arvostan empatiaa, tasa-arvoa, ekologisuutta ja luovuutta. Hauska fakta minusta on se, että ampiaisen lähestyessä rupean sekoilemaan. 😀

Miksi asiakaspalvelu on sun juttu? Asiakkaan kanssa työskennellessä saa aina uudelleen kosketuksen yrityksemme ulkopuoliseen maailmaan.

Mitä olet oivaltanut Arterin asiakaspalvelussa? Asiakaspalvelussa ei kannata ottaa asioita henkilökohtaisesti.

Työkaverit kuvailevat Ollia joviaaliksi, rennoksi, piristäväksi, energiseksi, hauskaksi ja perinpohjaiseksi.

Greete, asiakaspalvelupäällikkö

Mikä on roolisi Arterilla ja miksi se on erityisen tärkeä? Roolini on Head of Customer Success eli asiakaspalvelupäällikkö, ja se on erityisen tärkeä siksi, että asiakkaat ovat meille erityisen tärkeitä!

Kerro hieman itsestäsi. Olen intohimoinen asiakaskokemuksen ja työelämän kehittäjä. Parhaat työpäivät sisältävät kohtaamisia, Exceleitä ja lisää kohtaamisia!

Miksi asiakaspalvelu on sun juttu? Asiakaspalvelussa ollaan jatkuvasti toiminnan keskellä – siellä, missä tapahtuu.

Mitä olet oivaltanut Arterin asiakaspalvelussa? Aito halu ymmärtää ja auttaa vastapuolta on avain hyvään asiakassuhteeseen.

Työkaverit kuvailevat Greeteä asialliseksi, tehokkaaksi, aikaansaavaksi, kannustavaksi, ratkaisukeskeiseksi ja uskaliaaksi.

Lue lisää:

 

Kirjoittaja

Liittyvät materiaalit

{# GA Library #}