Tavoitteena paras asiakaskokemus

Tavoitteena paras asiakaskokemus

Asiakaskokemus on aina henkilön oma kokemus yrityksestä ja sen tuotteista tai palveluista. Se muodostuu kaikista tunteista, kohtaamisista ja mielikuvista, joita asiakkaalle on yrityksestä kertynyt ja asiakaskokemus ohjaa voimakkaasti myös ostokäyttäytymistä. Arterin visiona on tarjota asiakkaille paras asiakaskokemus. Myös strategisena tavoitteenamme […]

Lue koko teksti

Tiedonhallintalaki lyhyesti

Tiedonhallintalaki on julkisen hallinnon tiedonhallintaa koskeva yleislaki, jota on valmisteltu vuodesta 2016 ensin valtionvarainministeriössä ja keväällä 2019 eduskunnassa. Laki hyväksyttiin 18.3.2019 ja sen on tarkoitus tulla voimaan 1.9.2019. Julkisen hallinnon tiedonhallintaa koskeva lainsäädäntö on ollut aiemmin hajallaan useassa laissa (merkittävimpänä […]

Lue koko teksti

Tapahtumassa ihmisen lähelle

Arterilla on takana tapahtumarikas vuosi, joka huipentuu huomenna Evento Awards -palkintogaalassa. Miksi tapahtumia kannattaa järjestää? Arterin markkinointi- ja viestintäpäällikkö Greete Kriik sekä asiakkuuspäällikkö Viveka Uuskoski vastaavat. Miksi järjestämme tapahtumia? Liiketoiminta on aina ihmislähtöistä. Vaikka toimimmekin B2B-markkinalla, tapahtumat ovat Arterilla strateginen […]

Lue koko teksti
Reino Myllymäki-Kohti parempaan IT:n ja liiketoiminnan yhteistyötä

Kohti parempaa IT:n ja liiketoiminnan yhteistyötä, osa 2/2

Kohti parempaa IT:n ja liiketoiminnan yhteistyötä on kaksiosaisen blogisarjan toinen osa. Ensimmäisen osa löydät tästä. Tykkäämme tehokkaista palvelutoimittajista, eikö totta? Pahoitamme kovasti mielemme, jos sähköposti ei kulje, tietoliikenne pätkii, tulostimet eivät tulosta ja niin edelleen. Mutta jos edellämainittu ja muutkin […]

Lue koko teksti

IMS Raportit-osion monet käyttökohteet

Kouluttajan näkökulmasta IMS:n Raportit-osio jää usein muiden osioiden varjoon. Käyttöönoton yhteydessä organisaatiot keskittyvät lähinnä dokumentaation ja prosessien sisällöntuottoon. Koetaan, että erilaisten lomakkeiden ja niiden vaiheistuksen rakentaminen tehdään sitten toisessa aallossa, kun käyttökokemusta on kertynyt koko organisaatiolle. Niinpä käyttöönoton yhteydessä yleensä […]

Lue koko teksti