Arter Laatulöpinät Podcast - Ketteryys

Laatulöpinät: Ketteryyden ytimessä

Ketteryyden perusasia on muutoksen hyväksyminen. Suunnitelmat muuttuvat, kun reagoidaan nopeasti, ja loppujen lopuksi tärkeintä on asiakkaan tarpeisiin vastaaminen. Laatulöpinöissä sukelletaan tällä kertaa ketteryyden ytimeen, kun podcastin teemoina ovat ketteryys ja scrum. Mitä ketteryys on? Miten scrum näkyy asiakastyytyväisyydessä? Tai mitä […]

Lue koko teksti
Visuaalista muutoksenhallintaa ja kokonaisarkkitehtuuria ARC-ohjelmistolla | Arter Webinaariblogi

Visuaalista muutoksenhallintaa ja kokonaisarkkitehtuuria ARC-ohjelmistolla

Miten hallitset kokonaisarkkitehtuuria? Moni organisaatio kokee kokonaisuudenhallinnan haastavaksi ja pirstaloituneeksi. Arter on kokonaisarkkitehtuuriin erikoistunut ohjelmistotalo, ja tarjoammekin avuksesi kokonaisarkkitehtuurityöhön visuaalisen ARC-työkalun, jolla mallintaa toiminnan eri alueita: strategiaa, tavoitteita, palveluja, prosesseja, tietoa, tietojärjestelmiä ja teknologiaa. ARC-ohjelmistossa tuotetaan kokonaiskuvaa, jotta saadaan näkyviin […]

Lue koko teksti

Saavuta (omat tai ulkopuoliset) laatustandardit toimintajärjestelmällä

Mitä ovat laatustandardit? Kun aletaan puhumaan laatustandardeista niin uskoisin, että monella meistä alkaa pyöriä päässä heti erilaiset kirjain- ja numerolyhenteet.  Monelle tulee varmasti mieleen heti ensimmäisenä ISO 9001, jossa määritellään tiettyjä laadunhallintajärjestelmän vaatimuksia tai ISO 14001, joka antaa raamit ympäristöjärjestelmän […]

Lue koko teksti

Lean-sanasto

Muotisana lean on lähtöisin Japanista valmistavasta teollisuudesta, mutta nykyään lean-ajattelun menetelmiä käyttävät yhä laajemmin erilaiset organisaatiot niin palvelu-, yksityisellä, kuin julkisellakin puolella. Leanistä onkin kasvanut filosofia, jota hyödynnetään niin valmistavassa teollisuudessa kuin asiantuntijatyössä, toimialasta riippumatta. Lue lisää leanin käytännön opeista […]

Lue koko teksti
Tavoitteena paras asiakaskokemus

Tavoitteena paras asiakaskokemus

Asiakaskokemus on aina henkilön oma kokemus yrityksestä ja sen tuotteista tai palveluista. Se muodostuu kaikista tunteista, kohtaamisista ja mielikuvista, joita asiakkaalle on yrityksestä kertynyt ja asiakaskokemus ohjaa voimakkaasti myös ostokäyttäytymistä. Arterin visiona on tarjota asiakkaille paras asiakaskokemus. Myös strategisena tavoitteenamme […]

Lue koko teksti