Pikaopas

Palvelumuotoilun pikaopas

Palvelumuotoilun pikaopas kertoo sinulle, mistä palvelumuotoilussa on kysymys ja miten sitä voidaan toteuttaa. Lataa itsellesi Arterin Palvelumuotoilun pikaopas.

Palvelumuotoilu on keino vastata haasteisiin, joita palveluiden tuottajat kohtaavat päivittäin. Muotoilemalla palveluista on tarkoitus saada paremmin asiakkaan tarpeita ja toiveita vastaavia. Palvelumuotoilun avulla pyritään saamaan kaikki irti nykyisestä palvelusta sekä kehittämään sitä. Palvelumuotoilun keskiössä on asiakas ja asiakkaan näkökulmasta palvelun kehittäminen. Lisäksi palvelumuotoilussa on tärkeää monialaisuus. Tarkoituksena on, että eri alojen asiantuntijat löytävät uusia kulmia palvelun muotoiluun.

Palvelumuotoilun pikaopas auttaa sinua ymmärtämään palvelumuotoilua kehitysmenetelmänä. Lisäksi opas sisältää tietoa palvelujohtamisesta, sen haasteista ja mittaamisesta.

Lataa opas alta!

Pikaopas auttaa sinua ymmärtämään

  • Palvelumuotoilua kehitysmenetelmänä
  • Työkaluja, joita voi hyödyntää palveluiden muotoilemisessa
  • Palveluiden johtamista

Lomakkeen täyttämällä saat itsellesi Palvelumuotoilun pikaoppaan

Lähettämällä hyväksyn, että antamani henkilötiedot tallennetaan Arter Oy:n suoramarkkinointirekisteriin.