Webinaaritallenne

Palvelumuotoilu ja sen hyödyntäminen sosiaali- ja terveysalalla

Katso tallenne

Palvelumuotoilun tarjoama asiakasymmärrykseen pohjaava palveluiden kehittäminen on erinomainen tapa uudistaa sosiaali- ja terveydenhuollon palveluita. Se voi olla organisaatioille haasteellista, mutta samalla avaa monia mahdollisuuksia niille, jotka haluavat ja uskaltavat kuunnella asiakasta sekä etsiä uusia tapoja toimia. Miten kehittää palveluita niin, että asiakkaan tarpeisiin vastataan ja odotukset jopa ylitetään sekä pidetään liiketoiminta samaan aikaan kannattavana?

>> Lue myös aiheeseen liittyvä blogi.

26.3.2019 pidetyssä webinaarissa keskustellaan siitä, mitä on palvelumuotoilu ja miten palvelumuotoilun avulla voidaan kehittää asiakkaiden saamaa palvelukokemusta. Lisäksi pohditaan palvelumuotoilun etuja ja hyödyntämistä suuren myllerryksen keskellä operoivien sosiaali- ja terveysalan toimijoiden näkökulmasta.

Webinaarissa on vieraana asiakkaamme Ylä-Savon SOTEn kehittämispäällikkö Mira Ulmanen kertomassa oman organisaationsa palvelumuotoiluprojektin kokemuksista ja opeista.

Täytä tietosi ja lataa webinaaritallenne

* merkityt kohdat ovat pakollisia

Puhujat

Mira on Ylä-Savon SOTEn tietopalveluiden ja kehittämistoiminnan kehittämispäällikkö. Arterin webinaarivieraana Mira kertoo Ylä-Savon soten palvelumuotoiluprojektista, avaten millainen projekti oli, mitä tehtiin ja miten palvelumuotoilu on jalkautunut organisaatioon.

Sammeli on Arterin liiketoimintakonsultti, joka on erityisesti mukana auttamassa organisaatioita palveluiden kehittämisessä ja kuvaamisessa. Sammeli taitaa myös Leanin salat ja auttaa organisaatioita sekä ARCin että IMSin onnistuneissa käyttöönotoissa.  Hän on koulutukseltaan kauppatieteiden maisteri, joka on tehnyt töitä markkinoinnin sekä digipalveluiden parissa niin suurissa kansainvälisissä kuin pienemmissä kotimaisissa yrityksissä. Liiketoimintakonsultilta vaaditaan Sammelin mielestä kykyä ymmärtää asiakkaan tarpeet. Tämän jälkeen voidaan yhdessä etsiä sopivat toimintatavat ja ratkaisut.